Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg sliter med å få tak i bukser som ser ut og som er gode å ha på seg!!

Føler det står mellom bittesmå og åletrange fjortisbukser eller kjerringbukser. Sistnevnte er jeg for ung til, selv som 33 år! :jepp:

Dermed ender det ofte opp med fjortisbukser som jeg føler er vonde å gå med og som jeg føler meg unett i. Selv om jeg er slank. (38/40 nedentil og 172 høy). De er ofte stive og så lave i livet at det kommer rørleggersprekk når du bøyer deg.

Hvis jeg skal førsøke sette fasongen min i bås, må det bli pærefasong. Jeg føler at "fjortisbuksene" fremhever denne fasongen.

Er det noen som kan anbefale en stretcbukse til meg som ikke koster skjorta? Går den del med tunikaer så liker best bukser som er rette og litt smale i bena.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Husker du ca pris og evt hvor en får tak i de er det supert.

Handler mest på Lørenskog, Strømmen og Lillestrøm...

...Og en ting til: Liker best mørke bukser, sort, mørke blå, grå osv....

Gjest Gjest
Skrevet

Kom igjen, vær så snill! :jepp:

Sikker på at du har en god bukse som du føler deg vel i på lur :enig:

Hvor har du kjøpt den ?

Skrevet (endret)

På Vero Moda har de stretchbukser til 199 kr. De er vel mer ''formet'' som tights, uten lommer, men det er stretchdongeri ikke fake dongeri. De er høye på livet og helt fantastiske å gå med, føles ut som en tights, men at du også føler deg litt mer påkledd med dem. De har dem i mørkeblå, svart og lys dongeri.

Jeg har to stk. og bruker dem sammen med lange topper som dekker halve rumpa eller tunika.

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

Du får også tak i veldig gode stretchbukser på Cubus til 199 kr.

Er helt klart min favoritt. Smal på leggene, og høy i livet..

Ser at den er brukt av jenter/kvinner i alle aldre og størrelser. Sist gang jeg sjekket var den i mørkeblå (jeans) el. "yeans" som den kalles på Cubus, men vet den har vært i få tak i i mange ulike farger tidligere..

Gjest Gjest
Skrevet

Takker :)

Skal sjekke de stedene! Flott med tights som føles litt mer påkledd.

I dag trodde jeg igjen at jeg fant en fin bukse. På Sorbet. kostet bare 399,- også. Virket som det var fin strech i den. Men akk, den var sånn og lav. Hjalp ikke å gå opp flere hakk i størrelser, for det var sånn boksen var.

Hadde i alle fall vett til ikke å kjøpe den denne gangen :jepp:

Skrevet
På Vero Moda har de stretchbukser til 199 kr. De er vel mer ''formet'' som tights, uten lommer, men det er stretchdongeri ikke fake dongeri. De er høye på livet og helt fantastiske å gå med, føles ut som en tights, men at du også føler deg litt mer påkledd med dem. De har dem i mørkeblå, svart og lys dongeri.

Jeg har to stk. og bruker dem sammen med lange topper som dekker halve rumpa eller tunika.

Disse er fantastiske! Vet ikke om de jeg har er de samme, men de er fra Vero Moda, koster 220 kr ca og er stretchdongeri MED lommer faktisk. De har dem i mange farger, jeg har blå og grå-sort. Jeg som gravid elsker dem og kommer til å kjøpe meg mange fler!

Gjest Gjest
Skrevet

jeg kjøpte ett par stretch bukser på b-young forrige helt. helt herlige =) der har de mange bukser som ikke er fjortisbukser.

Skrevet

Cubus sine yeans er ok. Har og lenge vært en stor fan av Lindex, men mine nye favoritter har jeg funnet, til min store overraskelse, på Kappahl:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...