Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei :-)

Er det noen som kan anbefale noen gode frisørshampoer som ikke tynger håret? Jeg har langt hår med fall/ krøller og det er tørt i tuppene, men det blir rask tungt og flatt på toppen.. Etter en dag virker håret fett og livløst...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd med KMS California Curl Up :jepp:

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Har du mye fall/krøll og vil fremheve det kan jeg anbefale Redken fresk curls shampo, og conditioner. Kan være lurt å kun bruke conditioner i tuppene(fra hestehalen og ut) så det ikke tynger på toppen..

Eller så er Redken body full shampo et godt alternativ som stiver opp litt og gir volum. Vil uansett shampovalg anbefale å bruke litt conditioner i tuppene, for å lukke skjellagene og gi blankhet. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Tusen takk for svar :-) Jeg får vel bare prøve meg fram. Bruker nå KMS siksheen og synes at håret blir litt tungt av denne. Redken har jeg faktisk ikke prøvd, så kanskje jeg skal ta sjansen på å prøve ut den serien for krøller. Har også vurdert KMS sin volum shampo. Noen som har erfaringer med denne?

Gjest Raptuza
Skrevet

Eg har fall og litt krøllar i mitt lange hår, og brukar TIGI Catwalk Curls Rock sjampoo. Fornøgd med den, men lurar meg på om C-curl frå MOP lagde meir krøllar....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...