Gjest Gjest_Line_* Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Har ikke TVN reklamert med dobbeltepisode og greier når vi tar farvell med Grissom da? Det var i så fall en veldig kort dobbeltepisode? Eller er det sånn at neste del kommer om en uke? Jeg gikk glipp av de siste minuttene i dag. Det siste jeg så var at Lanston ringte opp Grissom med seriemorderen på tråden. Hva skjedde etter det? Håper noen kan hjelpe meg
Sol79 Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Fortsettelsen kommer neste tirsdag. Jeg syns det er så trist at Grissom skal slutte. CSI Vegas ER Grissom for meg.
Anan Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Fortsettelsen kommer neste tirsdag. Jeg syns det er så trist at Grissom skal slutte. CSI Vegas ER Grissom for meg. Det synes jeg og. Er liksom han som er CSI som du sier. Blir spennende å se hvordan det blir framover nå...
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 Har ikke TVN reklamert med dobbeltepisode og greier når vi tar farvell med Grissom da? Det var i så fall en veldig kort dobbeltepisode? Eller er det sånn at neste del kommer om en uke? Jeg gikk glipp av de siste minuttene i dag. Det siste jeg så var at Lanston ringte opp Grissom med seriemorderen på tråden. Hva skjedde etter det? Håper noen kan hjelpe meg Han fortalte hvor de kunne finne liket til den første gutten (han jødiske). Og så sa han at de kanskje ville finne noe mer også, for det som er enden er egentlig begynnelsen. Og inne i en tunnell rett ved graven fant de en nylig drept gutt med ti stikksår. Irriterer meg noe så jævlig at de reklamerer for dobbeltepisode, og så sender de bare én!
Gjest Grafica Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 Det ER en dobbeltepisode, for de to episodene henger sammen... Man må ikke sende de sammen for at det skal telle som en dobbeltepisode. Jeg personlig gleder meg enormt til å se Laurence Fishburne komme inn nå, Las Vegas har stått stille i flere år og trenger noe nytt. Grissom er jeg grundig lei.
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 25. mars 2009 #6 Skrevet 25. mars 2009 Tusen takk! Da gleder jeg meg til neste tirsdag! Dette var spennende. Gleder meg også til å se Fishburne, men er litt redd for å bli skuffet samtidig.
Bloodless Skrevet 25. mars 2009 #7 Skrevet 25. mars 2009 Greit at de "henger sammen", men jeg vil ikke kalle det en dobbeltepisode. Det blir jo litt feil. Dette er episode 9 og 10, og de ble sendt med over en måneds mellomrom i USA. Jeg trodde da en dobbeltepisode var EN dobbelt så lang episode sendt uavbrutt. Ble iallefall litt provosert av den misvisende reklamen. Jeg klarte ikke vente, så jeg lasta ned episode 10 på nett. Laurence Fishburne er bra, han. Har egentlig aldri vært noen stor fan, men han gjorde en god jobb.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #8 Skrevet 25. mars 2009 Det ER en dobbeltepisode, for de to episodene henger sammen... Man må ikke sende de sammen for at det skal telle som en dobbeltepisode. Ingen her har vel benektet på at det er en dobbeltepisode? Det er langt fra uvanlig med dobbeltepisoder i serier, og det er ikke første dobbeltepisode i CSI-verden heller. Det som er jævla irriterende er at ut i fra reklamen sier "Se på tirsdag, da er det dobbeltepisode CSI!" Og det innebærer at de sender begge episodene. Dette har de gjort f.eks. med LOST, og da sender begge episodene samme kveld slik at man slipper å vente en uke på fortsettelsen. Å reklamere storstilt for dobbeltepisode på tirsdag, når de følger vanlig sendeplan er i mildeste fall utrolig misvisende. Hvis de skal skape blest om en dobbeltepisode, så skal man si (slik man alltid har gjort før): "Se første del av den spennende dobbeltepisoden på tirsdag."
Scorpina Skrevet 26. mars 2009 #9 Skrevet 26. mars 2009 Dette skjer (bl.a) videre i CSI for de som har lyst å vite - de som ikke vil vite klikker seg ut Grissom slutter og reiser til regnskogen for å møte sin kjære... Fishburn kommer inn som fast medlem i teamet. Han blir opplært til å bli etterforsker og det er et par festlige scener der han bæsjer litt på leggen mht bl.a å "løfte opp" fingeravtrykk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå