Gå til innhold

KLAMYDIA!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei, jeg har reke lukt fra musa og ba gutten jeg hadde sex med teste seg. Han hadde klamydia og jeg fikk to piller fra han.

Hadde sex med ex, en gang, og har bedt han gått til legen, men han nekter!

Han ber meg fikse piller til han, men får jeg det uten å teste meg da?

Og kan man smitte av å ha oralsex?

Hvor lenge skal man gå uten sex? har hørt en uke.

Ex sier nå at han hørt t man ikke skal onanere under "kuren"! Dette har jeg gjort flere ganger. Har også hatt sex med kondom.

Det har gått en uke, og det lukter fortsatt(!!) reke fra vagina!! Er dette normalt?

PLIS svar om du vet noe av dette:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Gi han linken til klamydia.no og la han styre på selv...

Gjest sunn og frisk
Skrevet

Gå inn på testselv.no og kikk litt.

Gjest Gjest
Skrevet

Kan jeg få skyte inn et sp.mål her....? :sjenert:

Hva heter medisinen du/dere får til behandling for klamydia?

Jeg går nemlig på noen tabletter mot kviser nå, og på den eska står det at det brukes bl.annet mot klamydia også...?! Det er jo sikkert sant når det står det, men i disse eksene er det mellom 90-100 tabletter....og jeg har ved flere tilfelle hørt at klamydiasmittede har fått bare 2 tabletter til behandling. Er det nok med bare 2 tabletter av en sånn 100-tabletters-kur mot kviser? Så man "knekker" evt klamydia hvis man går på disse? Jeg har fast følge og har sjekket meg mot kjønnsykdommer, så det er ikke fordi jeg er bekymret jeg spør... men jeg har lurt veldig på dette! :)

Skrevet
Kan jeg få skyte inn et sp.mål her....? :sjenert:

Hva heter medisinen du/dere får til behandling for klamydia?

Jeg går nemlig på noen tabletter mot kviser nå, og på den eska står det at det brukes bl.annet mot klamydia også...?! Det er jo sikkert sant når det står det, men i disse eksene er det mellom 90-100 tabletter....og jeg har ved flere tilfelle hørt at klamydiasmittede har fått bare 2 tabletter til behandling. Er det nok med bare 2 tabletter av en sånn 100-tabletters-kur mot kviser? Så man "knekker" evt klamydia hvis man går på disse? Jeg har fast følge og har sjekket meg mot kjønnsykdommer, så det er ikke fordi jeg er bekymret jeg spør... men jeg har lurt veldig på dette! :)

Ring apoteket og spør. Med mindre det er noen farmasøyter her på forumet så tror jeg det blir veldig mye synsing og vanskelig å få et sikkert svar på et sånt spørsmål..

Gjest Gjest
Skrevet
Ring apoteket og spør. Med mindre det er noen farmasøyter her på forumet så tror jeg det blir veldig mye synsing og vanskelig å få et sikkert svar på et sånt spørsmål..

Ja nei jeg tenkte bare noen som hadde fått behandling husket hva tablettene de fikk het :) er ikke så viktig, men ble rett og slett bare forferdelig nysgjerrig på om det var de samme tablettene som ble brukt! :)

Skrevet

Tablettene er reseptbelagte, altså du må ha gått til lege/helsesøster for å få en resept, dvs å teste seg.

Og JA, klamydia kan også smitte via oralsex.

Gjest Gjest
Skrevet

Du kan godt ha hatt klamydia, men det lukter ikke reke av det.

Du har nok en annen infeksjon itillegg, husker ikke helt hva den heter.... men det er ganske markant fiske/reke lukt av det. Gå til legen og test deg. Så slipper du evt å bli steril av ubehandlet klamydia... kanskje noe å tenke på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...