Gå til innhold

Hvis du hadde hatt...

Fremhevede innlegg

Gjest Virvel
Skrevet

Å, det er leeeenge til jeg har bursdag, ikke før i mars. Men da blir jeg 20, og det er jo festlig. :D Og hva ønsker så Virvel seg...?

- Klokke

- Mobil som ikke skrur seg av hver gang noen ringer...

- Gode klemmer

- Søte småting fra venninner, gjerne selvlaget - det finnes ikke noe bedre enn å vite at noen har brukt tid på deg :D

- Kjæreste.... (bør vel komme over eksen først, men likevel :roll: )

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde bursdag på fredag, happy birthday to me, og fikk en presang. Gaven fra sambo kommer etterhvert. Men jeg ønsker meg et Bike-abonnement. Eller klær. Eller sminke. Eller en stavmikser. Eller den nye Metallica-plata. Eller................................... Tja, lista blir lang :D Fikk en frisørtime på forskudd, men venter spent på resten.

Gjest Anonymous
Skrevet

Oppmerksomhet, bursdagskort og gratulasjoner enten ved personlig frammøte eller pr. telefon!

Men mest av alt; et bursdagsselskap, helst et supriseparty!

DA hadde jeg blitt overlykkelig!

Gjest Anonymous
Skrevet

Mitt største ønske til bursdagen min som faktisk er om ett par uker er en tur til syden, men stakkars lille meg får ikke det :grine:

Ellers ønsker jeg meg klær, for av en eller annen grunn får jeg alt mulig rart til huset og det er ikke mine ønsker, men i år har jeg fortalt mine foreldre og mine søsken at jeg ønsker meg noe til meg selv og ikke til hjemmet.

Håper jeg får noen klær :wink:

Gjest Zalomine
Skrevet

Kjøkkenvekt, og et digert skap til å ha alle gavene vi får i! (Vi får nemlig masse praktiske gaver, vannkoker, brødrister, og bestikk javisst)

Personlig, smyke/ring/ørepynt/armbånd. (sambo beviste jo i fjor at han tørr å gå inn påen sånn butikk som selger ringer (han kjøpte ørepynt og armbånd altså, pluss at jeg fikk hull i ørene til å ha ørepynten i da) Han mente nemlig at på slike butikekr selger de "skumle ringer" så dit kunne han ikke gå....) eller "noe søtt og vakkert som viser at han elsker meg"... ikke sant?

Nei, jeg vet ikke. bursdagen min er om 3 uker, og helt ærlig, jeg vet ikke enda.

Gjest Anonymous
Skrevet

Første premie i Lotto! :D

Nei da!

Jeg ønsker meg faktisk et slikt kjøleskap som er kombinert kjøl/frys. Et slikt amerikansk med vannbeholder og ismaskin!!

Men nå er det lenge til jeg har bursdag, og jeg har heller ikke plass til et slikt skap...... :P

Skrevet

har alt jeg trenger, så hvis det er noe jeg virkelig ønsker meg, så må det v :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...