Gjest Mzfire Skrevet 10. juli 2003 #21 Skrevet 10. juli 2003 Jeg har bursdag i slutten av denne måneden og det er ikke lenge til. Jeg har ikke noe ønsker egentlig. Forventer ikke å få noen ting. Men blir glad for et kort og en klem Men kansje en liten oppmerksomhet hadde ikke vært å forakte Smykker og parfyme og sjokolade hehe
Anglofil Skrevet 10. juli 2003 #22 Skrevet 10. juli 2003 Ny pc Digital kamera Mikrofon Cder(gavekort) Gavekort generelt Penger Klemz fra:
*Lavendel* Skrevet 10. juli 2003 #23 Skrevet 10. juli 2003 Penger på BSU-konto, det er det eneste jeg ønsker meg... ....trenger absolutt ikke en masse ting å stappe i skapene.....så jeg vil ha penger på konto, hverken mer eller mindre..... Min største drøm: Å bygge hus....
Molanya Skrevet 10. juli 2003 #24 Skrevet 10. juli 2003 Akkurat nå kunne jeg tenke meg en flybillett.
Litago Skrevet 10. juli 2003 #25 Skrevet 10. juli 2003 Ferdinand har allerede stilt spørsmålet. Har nemlig bursdag snart. Men jeg aaaaaner ikke hva jeg ønsker meg! :o Synes det er fint uansett hva jeg får jeg. Så lenge det er plukket ut med omtanke. Er tydeligvis lett å glede....
@lfa Skrevet 10. juli 2003 #26 Skrevet 10. juli 2003 Jeg har også bursdag snart. Vet jeg får litt penger, og utenom det ønsker jeg meg en LCD skjerm. Men siden sambo er blakk, sier jeg ikke det høyt. Men kan si det her, da... Ellers er det jo de typiske tingene som man aldri går lei av, som vesker, sko og klær... Og gavekort på tilbords...
Madison Skrevet 10. juli 2003 #27 Skrevet 10. juli 2003 Har bursdag snart jeg :D Ønsker meg noe bare en vet og digitalkamera.
Midnattsol Skrevet 10. juli 2003 #28 Skrevet 10. juli 2003 Fotoapparat / digitalkamera. Klær. Parfyme. En time hos frisøren som jeg kunne bruke når jeg ville. Frisør er dyyyrt. Nemlig!! Hudpleieprodukt(er). ..og enda er det 4 mnd igjen til jeg har bursdag. :-?
Montezuma Skrevet 10. juli 2003 #29 Skrevet 10. juli 2003 Ønsker meg veldig KLÆR til bursdagen min etter sommeren! Det blir lite innkjøp av voksen-klær etter at små avleggere inntar heimen......!
Gjest celine Skrevet 10. juli 2003 #30 Skrevet 10. juli 2003 En helt bestemt herremann pent innpakket i silkebånd (eller noe slikt) som står utenfor døra og sier han ELSKER meg....hihi, snakk om å ønske seg noe uoppnåelig..... kan jo hende månen er en grønn ost også...
Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2003 #31 Skrevet 11. juli 2003 Jeg har bursdag i dag jeg!! Det jeg ønsker meg er at dette blir en fin dag jeg kan gjøre akkurat hva jeg vil med. En ting er sikkert, vi skal ut og spise en bedre middag, det skal bli deilig. Hva jeg får i gaver er ikke så viktig, jeg bli sikkert glad uansett. Er egentlig heldig, jeg har aldri fått gaver jeg ikke har likt.
Lenemor Skrevet 11. juli 2003 #33 Skrevet 11. juli 2003 Ønsker meg nye møbler, særlig stressless og sofa jeg.*i all beskjedenhet* :oops: Og nye gardiner, og en liten vibrator :oops:
Dina Skrevet 11. juli 2003 #34 Skrevet 11. juli 2003 Jeg har bursdag om 3 uker, og ønsker meg 2 nye bokhyller, og enda flere bøker enn jeg allerede har! Flytta for noen måneder siden, og kasta ut de gamle bokhyllene. Nå har jeg eskevis med bøker som trenger en plass å bo! Ellers kunne jeg tenkt meg digitalkamera, langstilkede røde roser, og en herlig aften med god mat og deilig vin sammen med min kjære! Dessverre befinner vi oss på hver vår kant av landet på bursdagen min, så vi får ta den romantiske middagen helgen etter! Dina
Kanutte Skrevet 11. juli 2003 #35 Skrevet 11. juli 2003 Hadde bursdag i slutten av april jeg,og da ønsket jeg meg penger til klær. Har akkurat kommet ned i før-graviditetsstørrelse (vil gjerne litt mer ned, men....). Har gått amokk i klesbutikkene for pengene jeg fikk! :D
Gjest Zirine Skrevet 11. juli 2003 #36 Skrevet 11. juli 2003 Rødvin og parfyme. og mp3 spiller - den dyreste selvfølgelig
koldbruna Skrevet 13. juli 2003 #37 Skrevet 13. juli 2003 Av min Ektemann en Bukett ROSER og en Ring. Han hater nemlig blomster og nekter og gi meg det. Av andre.... vet ikke. koldbruna
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 13. juli 2003 #38 Skrevet 13. juli 2003 En gordon setter. Savner å ha hund..
*Lillian* Skrevet 13. juli 2003 #39 Skrevet 13. juli 2003 Jeg har akkurat hatt bursdag, da, men jeg har fått kun to gaver enda... Jeg ønsker meg alltid penger, jeg er shopoholic Ellers kunne jeg trengt et par nye kjeler, et års-gavekort på et treningssenter (det er for dyrt å starte på det selv) og noen nye ringer. Elsker ringer, vil helst ha en på hver finger, men jeg har ikke råd til å kjøpe selv. For de man kjøper som er fake på Glitte rosv blir man jo grønn under ringen på fingrene etter å ha brukt en stund! :o Fikk ny mobil av sambo, da, og det trengte jeg Lillian
*Lillian* Skrevet 13. juli 2003 #40 Skrevet 13. juli 2003 Fikk forresten en ting til, og den falt i smak...Men den er hemmelig på KG Lillian
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå