Gjest Dolphina Skrevet 10. juli 2003 #1 Skrevet 10. juli 2003 bursdag snart, hva hadde du ønsket deg?
Barbie Skrevet 10. juli 2003 #4 Skrevet 10. juli 2003 Jeg TRENGER en ny støvsuger, men ØNSKER meg noe mer personlig... (som feks massasje og full understellsbehandling fra gubben :oops: )
Gjest Lea Skrevet 10. juli 2003 #5 Skrevet 10. juli 2003 Håndfres og kappe/sirkelsag (snakk om å være feminin da)
Rapitap Skrevet 10. juli 2003 #6 Skrevet 10. juli 2003 Jeg TRENGER en ny støvsuger, men ØNSKER Ja...mener, HVA kan være mer personlig enn en støvsuger??!! You rock girl!! =)
Gjest lmari Skrevet 10. juli 2003 #7 Skrevet 10. juli 2003 Trenger penger... Men hadde nok ønsket meg en ferietur, fotpleie, sommerklær og en svææær bunke med bøker. Er det lov å ønske seg en fridag, forresten?
Livets datter Skrevet 10. juli 2003 #8 Skrevet 10. juli 2003 Hadde bursdag for 2 uker siden. Ønsket meg parfyme, mascara og undertøy, og fikk det! :D
Marianne Skrevet 10. juli 2003 #9 Skrevet 10. juli 2003 Ja si det jeg ønsker meg klær Ett gavekort på aromaterapi Og kanskje jeg skulle ønsket meg en ny bærbar pc
MarianneE Skrevet 10. juli 2003 #10 Skrevet 10. juli 2003 Har bursdag i neste måned og da ønsker jeg meg parfyme:Je Adore fra Dior. Fikk forresten en presang på forhånd igår: Mannen sa at vi kunne beholde kattungen vår!! :D
MarianneE Skrevet 10. juli 2003 #11 Skrevet 10. juli 2003 Jeg TRENGER en ny støvsuger, men ØNSKER meg noe mer personlig... (som feks massasje og full understellsbehandling fra gubben :oops: ) Åssen bil kjører du`a??
Retz Skrevet 10. juli 2003 #12 Skrevet 10. juli 2003 CanonPoweshot G3 digitalkamera. Ny printer. Hasjpiper. Bøker. Fotballsko.
Gjest Vanessa Skrevet 10. juli 2003 #13 Skrevet 10. juli 2003 Jeg har bursdag i neste måned og har egentlig det meste fra før. Men jeg blir alltid glad for smykker, dessuten ønsker jeg meg fagrelaterte bøker. Ellers håper jeg bare på at alle som er viktige for meg husker bursdagen min og gir meg en klem...
Livets datter Skrevet 10. juli 2003 #14 Skrevet 10. juli 2003 Hadde bursdag for 2 uker siden. Ønsket meg parfyme, mascara og undertøy, og fikk det! Har bursdag i neste måned og da ønsker jeg meg parfyme:Je Adore fra Dior. Det var denne jeg fikk.
Gjest Vega Skrevet 10. juli 2003 #15 Skrevet 10. juli 2003 Ut og spise, vin og øl. Jeg har alt jeg trenger. I alle fall foretrekker jeg å handle selv. Gaver jeg må velge ut, blir for teit. Og å få noe jeg egentlig ikke liker - eller må bytte - blir også litt dumt. Men et resturantbesøk - da får flere av meg glede av gaven også... :D
Irka Skrevet 10. juli 2003 #17 Skrevet 10. juli 2003 Fikk en dyr italiensk veske av min elskede sist jeg hadde fødselsdag. Tanken var god den, bare det at vesken var slett ikke i min smak. Hadde jeg byttet den ville han blitt dødsfornærmet. "Sparer" på den og bruker den kun når vi skal ut på middager men hans kollegaer. Hva jeg ønsker meg? Tja.. Det må bli penger det. Ta en tur til byen og finne ett eller annet som faller i smak. En kosedag mao. **Svart belte i shopping**
Gjest Scarlet Skrevet 10. juli 2003 #18 Skrevet 10. juli 2003 Parfyme og et smykke jeg liker veldig godt :D Huff, har ikke bursdag før mai :cry:
Leo Skrevet 10. juli 2003 #20 Skrevet 10. juli 2003 Jeg har bursdag om ikke så veldig lenge og ønsker meg: - Telysestaker "Gallerie" fra Menu - Charm (Hjerte i gult og hvitt gull) til gullarmbåndet jeg fikk i morgengave i fjor. - Sorte sokker (Har ingen like lenger...) - Clinique ansiktskrem (Greit å få i gave siden det er "forbruksvare") - Gavekort på IKEA ( )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå