Gjest Kjæreste Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Hei! Jeg er nå i et forhold med verdens beste kvinne! Vi har vært sammen i omtrent ett år. Hun er veldig sosial og kameratene mine liker hun veldig godt. Enkelte ringer hun omtrent hver kveld og snakker med hun. Noen ganger sender de bare sms. Denne personen er en av mine nærmeste venner. Lignende hendelser skjer, men jeg er alltid så utrolig sjalu! Derfor poster jeg her på kvinneguiden, for å få råd av dere. Hun sier at de bare er venner og sånn, noe som jeg vet UTROLIG godt. Men, klarer ikke å la være å tenke vonde tanker. Hva skal jeg gjøre?
Gjest hriq Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 hvor gamle er dere? du må jo bare stole på henne, skjønner ikke hvorfor du skal være så forveten :D
Gjest Papirkurven Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Det er ikke enkelt å være sjalu. Kjæresten min har mange venniner og treffer dem en del. Siden vi bor langt fra hverandre er det frustrerende å tenke på at de får tilbringe tid med ham og ikke jeg. VET jo at det ikke vil skje noe, men likevel..... Tror det er sunt å være litt sånn, det viser jo at du er glad i henne og vil ha henne for deg selv:) men hvis det blir virkelig ille, er det ihvertfall viktig at dere snakker om det og at du prøver å finne ut om det er noen "fare" og prøver å finne måter å ikke bekymre deg på. Men hvordan aner jeg ikke, som sagt så har jeg problemet selv.
LitaPia Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Sjalusi er vondt! Men du må nesten bare stole på kjæresten din De er sikkert bare venner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå