Gjest Gjest_jente_* Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Hvorfor er det sånn at det er gutten som skal ta intiativet til å treffes første gang? Mister virkelig gutten interessen hvis jenta spør dem om å treffes??
ty_pennington Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Synes bare det er positivt! Flott at jenta tar litt initiativ også, og det er jo et veldig godt kompliment
Gjest Gjest_Gunnar_* Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Hvorfor gutten plutselig skal få mindre interesse ved at jenta tar initiativ har jeg aldri skjønt. Merkelig kvinne-logikk.
Gjest Thomas26 Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Hadde syns det vært veldig positivt om jenta tok første initiativet Så akkurat det tror jeg er noe jenter har "fått for seg"...Jeg hadde i alle fall satt pris på det
Gjest Glør Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 Min erfaring er at det ikke er sånn, har bare fått positivt svar når jeg tar initiativ.
Gjest * Skrevet 25. mars 2009 #6 Skrevet 25. mars 2009 Kankje er det sånn at de guttene du inviterer på date og ikke er interresserte ikke mister interessen, men aldri har vært interessert? og da taper du jo ikke på å spør dem på date, for du hadde jo ikke fått datet dem uansett om du hadde spurt eller ikke. eller hva mener dere andre? kan ikke det stemme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå