Gjest Gjest_jente28_* Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Sliter med tørre slimhinner nedentil......blir svært fort sår ved samleie......må bruke glidemiddel på tamponger for å ha sjans til å få dem inn.....har prøvd alt som finnes av hormonprevensjon, så tipper problemer ligger her, men kondom fungerer ikke i lengden....da svir det etterpå...bruker p-piller nå. Noen med samme problem ? Har tidligere for flere år siden fått ovesterinkrem, men dette er jo for damer i overgangsalderen, og jeg er bare 28. Legen har ingen gode forslag utover å teste prevensjonsmidler, men ingenting av dette har gjort noen forskjell.
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Latexfrie kondomer, eller pessar. FAM (søk i helseforumet her etter ovusoft) kan også være nyttig å lære seg.
Gjest Gjest <mann> Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Håper du finner permanent løsning på problemet ditt. Men som midlertidig løsning - bruk vaniljekrem ... Begynn i forspill med og runke typen, ha på litt vaniljekrem og runk videre. Garanterer at han blir hard og klar, ferdig med glidemiddel på som også har god smak...... NB helst romtemperert vaniljekrem. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 Jeg hadde dette problemet for mange år siden da jeg var ung. Problemet ga seg ikke før jeg byttet partner. Tror sexlivet jeg hadde da var litt masete. Tenkte bare å nevne det, at det kan ligge på det psykiske planet???? Lykke til - ikke gøy å være tørr nei
Gjest ts Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 Lateksfrie kondomer fører bare til at det svir og jeg er sår i flere dager etterpå. Har prøvd å bytte partner, og har hatt dette problemer over flere år, både i lengre forhold og som singel.
Gjest womenwomen Skrevet 25. mars 2009 #6 Skrevet 25. mars 2009 Håper du finner permanent løsning på problemet ditt. Men som midlertidig løsning - bruk vaniljekrem ... Begynn i forspill med og runke typen, ha på litt vaniljekrem og runk videre. Garanterer at han blir hard og klar, ferdig med glidemiddel på som også har god smak...... NB helst romtemperert vaniljekrem. Lykke til Herregud du er morsom .. he he holdt på å flire meg i hjel ...... Så praktisk da : ) Ferdig med glidekrem på .... å så gøy og oppfinnsom du er !
Gjest womenwomen Skrevet 25. mars 2009 #7 Skrevet 25. mars 2009 Lateksfrie kondomer fører bare til at det svir og jeg er sår i flere dager etterpå. Har prøvd å bytte partner, og har hatt dette problemer over flere år, både i lengre forhold og som singel. Etter 1 orgasme blir man jo veldig veldig våt . Hvorfor ikke bare be partneren din stimulere deg under forspillet til 1 orgasme først ? Før selve samleiet ( alltid ).Da er du i hvertfall veldig våt og god og skulle ikke plages av tørrhet . Er typen din dritt dårlig på å gi deg skikkelig bra forspill - og du finner deg i det etter å ha blitt vant med det i mange år - så syns jeg synd i deg faktisk .Du blir ikke pent behandlet i senga da av dine partner( e ) OM det faktisk er slik .Er jo en grunn til at du blir tørr .... Jeg opplever det aldri selv - men så nyter jeg sexen da og får veldig bra forspill før jeg går med på no knulling . Eller er så våt og kåt at jeg ikke føler behov for forspill . Slutt med hormon prevensjon , finn et kondom el pessar du tåler og ha heretter skikkelig bra forspill allerhelst MED ORGASME før du aksepterer samleier med han . Ser ikke ut som raske knull er noe for deg i hvertfall . Selv om jeg liker det .Men jeg har ikke dine problemer da .Men håper du følger mine råd - så vil du nok aldri igjen oppleve tørrhet ...
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2009 #8 Skrevet 26. mars 2009 Jeg blir heller ikke våt selv når jeg er vedlig kåt. Aner ikke hvorfor og synes det er litt synd, men tenker at det blir vel ikke bedre om jeg depper over det. Vi bruker olje istedet for glidemiddel. Olje er jo veldig fint for huden/slimhinnene og trekker inn og smører etter at man er ferdig også. Kjøper jordnøttolje på apoteket og pøser på. Mannen synes forresten det er opphissende å smøre meg inn med olje før vi har samleie.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå