Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Og jeg skal melde fra om en av dem, noen som vet hvor jeg gjør det?
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Er den kommunal går du til skole/barnehagekontoret, er den privat går du til styret i barnehagen.
Gjest Wrangler Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Private kan også meldes til bydel/kommune. De som har ansvaret for tilsyn med både private og kommunale barnehager.
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Takk for svar. Får henvende meg til barnehage kontoret i kommunen. Er det andre som reagerer på kvalitetssikring i norske barnehager? er rystet over hva jeg har obeservert i hvertfall. Mrkm gjelder ikke alle.
Susan Sto Helit Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 Jeg har merket meg at kvaliteten på barnehager varierer, og at de eneste som kan rapportere dårlig kvalitet er de som jobber der, eller foreldrene som har barn der. Det er altfor lite penger til barnehage i dette landet, og jeg tror faktisk det hadde vært feil bruk av disse pengene å hatt konstant oppfølging av samtlige barnehager for å avdekke hverdagskvaliteten. Vi har hatt ungen vår i barnehage vi har vært veldig fornøyd med, og barnehage vi ikke er så fornøyd med. (Men det vi ikke er så fornøyd med er mindre saker, som ikke har noe med vårt barns trygghetsfølelse eller trygghet å gjøre. Han trives i barnehagen, og vi som foreldre får heller irritere oss litt.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå