Gå til innhold

Jeg er ikke forelska i kjæresten min..overhodet

Anbefalte innlegg

Gjest Huff...
Skrevet

Jeg føler meg så utrolig dårlig inni meg, for jeg er overhodet ikke forelska i kjæresten min..

Jeg irriterer meg så veldig..

Han hermer etter meg og alle andre, banner, har dårlig ånde, dårlig fantasi...vekte meg en natt fordi han hadde "en kjepp som gjorde at han ikke fikk sove"..

Huff..men jeg vil ikke såre han, og han fortjener jo noen som er forelska i han.

Derfor har jeg mer eller mindre, både bevisst og ubevisst, begynt å oppføre meg dårligere enn jeg er, fordi han ikke skal synes at jeg er noe stort tap/at han skal føle at det er ok at det blir slutt.

Men det blir jo galt uansett. Vil han ikke vondt, men vet ikke hvordan dette her skal kunne gå over uten at han blir såret..for det vet jeg at han blir :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Skjønner problemet, ekkelt å såre noen så her er det vel bare å stå løpet ut? Gift deg med ham, få barn med ham og sats på at ånden hans blir bedre med årene... Eller du kan gjøre det slutt først som sist og håpe at han kommer over deg og at han med tiden treffer ei som faktisk liker ham. Tough choice?

Gjest Gjest
Skrevet

Om du ikke er forelsket i kjæresten din. Så slår du opp det er ikke hjerne kirugi.

Gjest Gjest_maria_*
Skrevet

Huff, jeg vet hvordan du har det, har opplevd noe av det samme selv. Er dette en du har vært forelsket i og har hatt varme følelser for? I så fall kan det være at du er inne i en bølgedal, og kan jobbe med å finne tilbake til de gode følelsene. I mitt tilfelle var jeg sammen med en jeg egentlig aldri var forelska i. Jeg var i begynnelsen av 20-åra, hadde aldri hatt kjæreste, og syntes vel det var "stas" med en fyr som så flott og kjekk ut. Fyren var også snill og god, så det var ingenting i veien med han. Jeg var bare ikke forelska, hengte meg opp i ting han sa, som jeg syntes var idiotisk... Det gikk så langt at jeg ikke orket at han tok på meg lenger, så da gjorde jeg det endelig slutt.

Jeg tror du vet innerst inne om dette er en fyr du må gjøre det slutt med, eller om du kan finne tilbake til følelsene for han. Husk at om du fortsetter å "mislike" kjæresten din, så sårer det vel så mye enn å slå opp. Bare tenk deg selv om du var sammen med en som syntes at du var teit og kvalm. Jeg vet i hvert fall at jeg hadde foretrukket at han da slo opp ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Så slå opp, da! Jeg har selv vært sammen med en som jeg måtte hale ting ut av da følelsene hans bleknet, og det var til slutt jeg som egentlig måtte finne ut at han ikke ville være sammen med meg. Jeg håpet jo på at vi skulle fikse det, jeg var forelsket og syntes at han var deilig, smart og kjekk. Det er slemt av deg å ikke slå opp på en ordentlig måte. Spør deg selv hvordan du vil bli behandlet i en liknende situasjon.

Skrevet

Eeeh..... For det første, hvorfor ble dere kjærester om du ikke er forelsket i ham? For det andre, man kan ikke tvinge seg selv til å bli forelsket i noen, spesielt ikke når personen er som han du beskriver. Du skriver jo ingenting positivt om ham, så hvorfor gidder du å være i dette forholdet?

Du sløser bort både din egen og hans tid, gjør det slutt så du kan finne en du faller for og han kan finne en som faller for ham.

Skrevet
Han hermer etter meg og alle andre, banner, har dårlig ånde, dårlig fantasi...vekte meg en natt fordi han hadde "en kjepp som gjorde at han ikke fikk sove"..

:skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...