krillan Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 (endret) Hei Prøver å finne en kjole jeg vil kjøpe. Demetrios 933. Vet noen hvor jeg kan få kjøpt den? Vi skal gifte oss 31 oktober i år, på Gran Canaria. Gleder meg skikkelig og er virkelig spent. Noen andre som skal gifte seg i utlandet? kjole Endret 24. mars 2009 av krillan
Fantorangen Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Vet ikke om denne butikken har akkurat denne kjolen eller hvor du bor. Men Kristins Brudesalong har i alle fall dette merket. Fin kjole forresten
Neytiri Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 (endret) Har vært på Kristines Brudesalong og de har det merket ja....kan hende at du må bestille den igjennom de da de ikke har alle kjolene inne Endret 24. mars 2009 av icechick
krillan Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2009 Vet ikke om denne butikken har akkurat denne kjolen eller hvor du bor. Men Kristins Brudesalong har i alle fall dette merket. Fin kjole forresten Takk, det skal jeg undersøke ! synes den er nydelig. Ser litt på e-bay. Synes det er litt skummelt. Vet ikke om de blir like fine som på bilde. Det er vell sikkert "fake" ???
Neytiri Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 Takk, det skal jeg undersøke ! synes den er nydelig. Ser litt på e-bay. Synes det er litt skummelt. Vet ikke om de blir like fine som på bilde. Det er vell sikkert "fake" ??? Ja ebay har mange gode selgere/kinesere som syr brudekjoler...selv har eg kjøpt min på ebay....men om man er kresen på at det skal være akkurat samme som i salongen....så vet ikke eg, har hørt at mange blir ufornøyd fordi dem ser og kjenner forskjell...... nu har eg kjøpt en som eg har ikke peiling på original kopi....og da kan ikke eg sammenligne! 1200kr. med frakt....
krillan Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. mars 2009 Ja ebay har mange gode selgere/kinesere som syr brudekjoler...selv har eg kjøpt min på ebay....men om man er kresen på at det skal være akkurat samme som i salongen....så vet ikke eg, har hørt at mange blir ufornøyd fordi dem ser og kjenner forskjell...... nu har eg kjøpt en som eg har ikke peiling på original kopi....og da kan ikke eg sammenligne! 1200kr. med frakt.... Så spennende da Er du fornøyd? Eller har du ikke fått den enda? Kan en få bestilt med knyting i livet ? Hvordan kjole skal du ha?
Gjest Brud 09 Skrevet 25. mars 2009 #7 Skrevet 25. mars 2009 Hei, jeg har bestillt en 933 demetrios, helt kritt hvit. Gleder meg til å få den. Bestillte den via Christiane brudesalong, fikk god pris på kjolen og både slør som var verdt 2 000,- og gratis sko på kjøpet
krillan Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 25. mars 2009 Hei, jeg har bestillt en 933 demetrios, helt kritt hvit. Gleder meg til å få den. Bestillte den via Christiane brudesalong, fikk god pris på kjolen og både slør som var verdt 2 000,- og gratis sko på kjøpet Så spennende Morro å planlegge, ikke sant. Når skal du gifte deg? Har du prøvd den? Hva betalte du for alt sammen? Har den knyting i ryggen? Gratulerer, her sitter jeg litt misunnelig
krillan Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 25. mars 2009 Er det noen som vet hva "knyting i ryggen" på brudekjole heter på engelsk?
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 28. april 2009 #10 Skrevet 28. april 2009 Et sted du burde kjøpe din kjole er på www.dresses.no du kan riktignok ikke prøve kjolene før kjøp. men de skreddersyr den for deg akkurat slik du vil ha den, alle brudekjolene koster bare 5000 kr. Uansett hvilken kjole du vil ha..
krillan Skrevet 28. april 2009 Forfatter #11 Skrevet 28. april 2009 Tusen takk for tips Jeg har fått tak i kjolen. Kjøpte av en utrolig koselig jente via Blocket i Sverige. Som Finn i Norge. Det som var veldig dumt var at jeg viste ikke at man må betalt moms og en avgift for å handle klær fra utlandet. Tåpelig mener jeg å kjøpe en brukt kjole og betale de avgiftene. Så det bør man være klar over. Betalte gjennom internnett giro som gjør handelen trygg for selger og kjøper. Har drømmekjolen min, den sitter perfekt og jeg er superfornøyd, selv om posten tok noen uker og en uanmeldt regning å betale Men det er den absolutt vert!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå