Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 ..en god epilator?:-) Min er begynt å bli så gammel (over 10 år) at den tar ikke hårene så godt lenger, så jeg må gå over flere ganger - noe som gjør huden rød og øm. Noen som vet en som tar godt?
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Skyver denne litt opp jeg.... Noen som vet?
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Heisann! Kan anbefale den jeg bruker "Phillips Satinelle Ice Premium". Jeg må gå et par ganger over leggene da, men... syns den er god fordet :o)
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 Tusen hjertelig takk <3 :-) Den skal jeg absolutt sjekke ut;-) Et par ganger over leggene er jo overkommelig - i motsetning til min gamle hvor jeg må gå over igjen og igjen helt til huden er rød og ille.. Får du mye inngrodde hår av epileringen eller har du kanskje noen "triks" for å unngå nettopp d?:-)
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 Mener å ha lest at d er lurt å bruke salisylsyre etter epilering o.l. for å unngå inngrodde hår. Stemmer dette? Og isåfall; hvilket merke er bra til en overkommelig pris? Og skal man smøre på ofte etter epileringen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå