KristineT Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Hei. Da kommer ennå et spørsmål om renseprodukter.. Er så mange her inne med sine egne erfaringer som dei forhåpentligvis ønsker å dele det. Jeg har nå brukt md formulation over lang tid pga jeg har tørr og uren hud. Synest egentlig ikke det har hjelp noe som helst.. men ikke blitt værre av det. Jeg er 30 år så skulle tro at urenheter skulle vert borte for lengst. Nå ønsker å prøve noe nytt innen hudpleie.. Uten syrer pga vi går mot sommeren og får så lett pigment flekker av md sine produkter. Er det noen som kan anbefale en god rens og en peeling? Har uren hud, men fukt fattig.. veldig fuktfattig. Skal innom en hudpleier å høre, men tenkte å høre med dere alle her først.. Alle gode tips og råd tas imot med Stor takk
Bahia Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Decleor's rensegele + mattende lotion. Høres ut som du må ha en fuktighetskrem som gir mer fukt enn en for fet hud, så derfor vil jeg gå for decleor's krem for alle hudtyper (hydra floral) I tillegg har Decleor essenser som er supre :-) Anbefaler Ylang-ylang essense (brukes under krem). Noen andtre tips: *Drikk mye vann (gir fukt) *Ta sinktilskudd (sink hjelper mot uren hud) *Bruk sminke som ikke tetter porene (ID bareMinerals puster og inneholder sink. Uunværlig for uren hud) *Rens sminkebørster ofte (det dannes masse bakterier i disse børstene) *unngå for mye sukker (mange opplever å få uren hud av sukker)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå