Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som mine to andre tråder her viser- har hatt (og har) store pc-problemer.

Nå er jeg kommet så langt i prosessen at jeg skal starte iTunes igjen.

Når jeg så gjør dette er det som første gang jeg la det inn- iTunes må finne all musikken jeg har på dataen....

Men så lurer jeg. Jeg må tydeligvis ha slettet endel filer fra maskinen, for mens jeg på Ipoden har 3780 sanger- så finner iTunes bare 1900 på maskina.

Hva vil da skje når jeg kobler til poden?

Vil de ca 2000 sangene jeg har mer på poden bli borte, fordi det ikke finnes støtte for de i iTunes?

Eller vil de fortsatt bli liggende på poden?

Eller i bestefall- vil de også bli kopiert til iTunesbiblioteket mitt?

Tør ikke koble til før jeg får svar....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du kobler til ipoden for å synkronisere den med itunes vil alt på ipoden bli tatt vekk, og alle sangene som ligger på itunes komme inn på ipoden...

Så de vil forsvinne ja...

Prøv heller med et program som heter SharePod, på det programmet kan du kopiere fra ipod til pc, men er ikke sikker på om det gjelder sanger som er kjøpt via itunes.. Men har du lastet de ned på forhånd og lagt de inn via itunes så skal det gå...

Gjest Reveal ii
Skrevet

Takker for svar! Sangene jeg har kjøpt på iTunes- og sanger jeg har lagt inn fra cd later til å stortsett være der!

Er hovedsakelig sanger lastet ned tidligere fra andre steder...

Da finnes det håp!

Kjedelig om jeg hadde mistet 2000 av sangene mine....

Skal se mer på det når jeg har fått kveldsroen i heimen....

Gjest Gjest
Skrevet

...jeg irriterer meg over iPod systemet når det gjelder å overføre sanger jeg også.. :kjefte: uansett hvilken vei det skal gå - vil jeg f.eks legge til 3 sanger på iPoden...jo da må jeg passe på at jeg velger alle de 2315 sangene jeg har på iPoden fra før PLUSS å legge til disse 3 sangene selfølgelig, før jeg synkroniserer. For gjør jeg ikke det.....og "legger til" kun de 3 sangene jeg skulle....ja da har jeg desverre kun 3 sanger på iPoden etter endt overføring også - resten er slettet..! :kjefte:

lite praktisk opplegg vil jeg si...... for ikke å snakke om det problemet du nå sitter med: ny data. Skulle ikke tro det skulle være et problem, men iPod'n lager det jo til et problem...... :filer:

Gjest Gjest
Skrevet

Veit irriterende

Tips: hvis du oppretter en mappe som du kaller "ipoden miN" kan du legge inn de sangene du vil ha på ipoden din der. Så kan du ta inn og ut sanger om du vil bytte og bare synkronisere med denne mappa

Gjest anti-ipod
Skrevet

Hvorfor bruker egentlig folk iPod/iTunes ? Hadde de goggla litt, spurt folk som allerede har dem, hadde fått vite om alle problemene. På en ordinær mp3 spiller har du ihvertfall styringa sjæl..

Men folk vektlegger visst merker/design over brukervennlighet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...