Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Hvor kan man møte gutter fra forsvaret når man selv ikke er i forsvaret (i Oslo-omrpdet)? Alle guttene som jeg er interessert i havner jo der via førstegangstjenesten.
Gjest Charming Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Ville vel funnet ut hvor de dro ut på byen når de hadde fri i helgene osv. Hvorfor skal du på død og liv finne Forsvars-gutter i Førstegangstjenesten? Umodne guttevalper som er hjemme fra mors trygge hule for første gang, kan vel et stort flertall av de gå innunder spør du meg. Har selv vært ett år i Forsvaret, så føler jeg vet hva jeg prater om
Aurela Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 (endret) Ville vel funnet ut hvor de dro ut på byen når de hadde fri i helgene osv. Hvorfor skal du på død og liv finne Forsvars-gutter i Førstegangstjenesten? Umodne guttevalper som er hjemme fra mors trygge hule for første gang, kan vel et stort flertall av de gå innunder spør du meg. Har selv vært ett år i Forsvaret, så føler jeg vet hva jeg prater om Kanskje hun vil ha en fra graden for å gå på gardeball? Har vært sammen men en i forsvaret og det er ikke så veldig gøy, altså når de ikke bor i samme by og ikke har muligheten til å komme hjem på besøk så ofte. Det kommer jo selvsagt ann på hvor i forsvaret personen er. Har vært sammen med en som var langt borte og hadde lite perm, og det err ikke noe jeg ønsker å gjøre igjen.. Endret 24. mars 2009 av Aurela
Gjest Charming Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Ja ikke sant! Jeg ble fryktelig nysgjerrig nå
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 Hihi, jeg er bare innmari lei av alle guttene på vgs, og dessuten liker jeg gutter i uniform. Og de som går førstegangstjenesten er jo ca på min alder;) Haha, jeg vet det er teit:P
Gjest tidligere gardist Skrevet 25. mars 2009 #6 Skrevet 25. mars 2009 Hvor kan man møte gutter fra forsvaret når man selv ikke er i forsvaret (i Oslo-omrpdet)? Alle guttene som jeg er interessert i havner jo der via førstegangstjenesten. Når jeg var i garden så fikk vi så lite penger at når vi var ute så gikk på de billigste stedene vi kunne finne. Lurer på om ikke vi pleide å gå på noen jalla steder på Karl Johan og, de fleste av oss var ikke kjent i det hele tatt i Oslo så vi havnet nå på det mest åpenlyse av billige plasser hvor vi kunne møte jenter. Vi var veldig glade når noen jenter gadd å snakke med oss, en gjeng snauklipte gutter som ofte ble en stor gjeng når vi var ute var ikke alltid så veldig heldige når det kom til å få kontakt med noen andre enn seg selv.
eus Skrevet 26. mars 2009 #7 Skrevet 26. mars 2009 En gutt i millitære er en kåt gutt som vil ha fitte. Om du ikke vil gi han det, er det like greit å la han være... Ingen liker vel falske håp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå