Gjest Zlata Skrevet 24. mars 2009 #1 Del Skrevet 24. mars 2009 Den mystiske hamstervatten Tenkte jeg skulle dele en mystisk liten historie fra hverdagen med dere. Dette skjedde for noen måneder siden, og hvis noen har en forklaring til meg så ville jeg vært meget takknemlig! Jeg har en liten hamster, og når det er tid for den ukentlige burvasken, så pleier han å få hamstervatt inne i huset sitt. Han bruker det som seng. Men denne dagen hadde jeg ikke mer vatt igjen, så jeg tenkte jeg fikk dra i dyrebutikken og kjøpe det dagen etter. Etter at buret var vasket ferdig gikk jeg ut med søpla. Og hva ligger på bakken mellom søppelkassen og postkassen min?? Jo en flunkende ny pose med hamstervatt, akkurat den typen jeg pleier å bruke! Ikke bare det, men en STOR pose! Jeg så rundt meg, skjønte ikke bæret.. ikke at jeg gjør det nå heller.. Har spurt naboer, venner og familie, og alle synes det er like merkelig. Det er rett og slett ingen jeg vet vet om som ville gjort noe sånt uten å si ifra til meg, eller kommet ned til meg personlig. Hvordan kunne noen vite at jeg trengte hamstervatt akkurat der og da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 24. mars 2009 #2 Del Skrevet 24. mars 2009 Det er selvsagt fordi du praktiserer prinsippene i "The secret" og rett og slett tiltrekker deg det du ønsker deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zlata Skrevet 24. mars 2009 #3 Del Skrevet 24. mars 2009 Det er selvsagt fordi du praktiserer prinsippene i "The secret" og rett og slett tiltrekker deg det du ønsker deg. Hahaha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2009 #4 Del Skrevet 24. mars 2009 Hei. Dette er naboen din. Slutt å stjel hamstervatten min! Jeg måtte sette den fra meg da jeg ble jaget av en hund og når jeg endelig kom tilbake så var alt sammen borte. Min hamster måtte gå vattløs en hel dag, takket være deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VinglePetter Skrevet 24. mars 2009 #5 Del Skrevet 24. mars 2009 Det er ikke hamstervatt, det er hjernemassen til oss skeptikere. Vi mister vatt når vi diskuterer her på KG, og da må vi kjøpe mer hjernemasse, aka hamstervatt, og fylle opp med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zlata Skrevet 24. mars 2009 #6 Del Skrevet 24. mars 2009 Ok, det her ble jo bare tull.. som forventet egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zlata Skrevet 24. mars 2009 #7 Del Skrevet 24. mars 2009 Hei. Dette er naboen din. Slutt å stjel hamstervatten min! Jeg måtte sette den fra meg da jeg ble jaget av en hund og når jeg endelig kom tilbake så var alt sammen borte. Min hamster måtte gå vattløs en hel dag, takket være deg. Hehe.. Vattløs var et morsomt ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VinglePetter Skrevet 24. mars 2009 #8 Del Skrevet 24. mars 2009 Ok, det her ble jo bare tull.. som forventet egentlig Ikke fortell oss at innlegget ditt skulle være noe annet enn morsomt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zlata Skrevet 24. mars 2009 #9 Del Skrevet 24. mars 2009 Ikke fortell oss at innlegget ditt skulle være noe annet enn morsomt? Du kan tro hva du vil, men dette er 100% sann historie. Det spiller ikke så stor rolle for meg om fremmede mennesker på et eller annet forum ikke tror på det, men det hadde vært interessant om noen hadde en seriøs teori om det som skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 24. mars 2009 #10 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg har en teori: det var en sinnsykt stor tilfeldighet at en av naboene dine hadde mistet en pose hamstervatt akkurat den dagen du hadde tenkt å kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zlata Skrevet 24. mars 2009 #11 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg har en teori: det var en sinnsykt stor tilfeldighet at en av naboene dine hadde mistet en pose hamstervatt akkurat den dagen du hadde tenkt å kjøpe. Takk for seriøst svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #12 Del Skrevet 25. mars 2009 Artig når slikt skjer Men om jeg tror det er noe mer enn en tilfedighet? Neppe. Jeg tror på hjelpere ol, men at de skal legge seg opp i hamstervatt virker litt merkelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cipheria Skrevet 25. mars 2009 #13 Del Skrevet 25. mars 2009 Vi er 6.77 milliardar menneskjer her i verden. Eg syns ikkje det er rart at slike samantreff skjer innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VinglePetter Skrevet 25. mars 2009 #14 Del Skrevet 25. mars 2009 Men om jeg tror det er noe mer enn en tilfedighet? Neppe. Jeg tror på hjelpere ol, men at de skal legge seg opp i hamstervatt virker litt merkelig? Hjelpere og hamstervatt. Hva blir det neste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaedra Skrevet 25. mars 2009 #15 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg hadde aldri hørt om hamstervatt før i dag, men det var en veldig tøff historie. Noe å fortelle barnebarna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yihaa Skrevet 25. mars 2009 #16 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg undres på hvordan dette i praksis skulle ha foregått. For jeg går ut i fra at du menerer at det er noe åndelig over dette? La oss si du har en hjelper: 1) Denne har vært i dyrebutikken og stjålet en pose med vatt til deg. 2) Denne har vært i dyrebutikken og betalt for en pose med vatt til deg. (Vil det si at denne hjelperen plutselig ble til en person som kunne gå i butikken for å shoppe litt?) 3) Hamstervatten er tryllet frem på forunderlig vis. Hva er mest sannsynlig? .... mitt tips til denne hjelperen er å trylle frem et glass vann til et tørstende barn i Afrika neste gang, i steden for å bruke sin kraft til å legge hamstervatt mellom søppelkassen og postkassa di. Hvis det er noen du kjenner, som har gjort dette, vil jeg anta at de ikke hadde lagt den fra seg ute, men kanskje gitt den til deg direkte? MIN TEORI er at dette er et pussig sammentreff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VinglePetter Skrevet 25. mars 2009 #17 Del Skrevet 25. mars 2009 1) Denne har vært i dyrebutikken og stjålet en pose med vatt til deg. 2) Denne har vært i dyrebutikken og betalt for en pose med vatt til deg. (Vil det si at denne hjelperen plutselig ble til en person som kunne gå i butikken for å shoppe litt?) 3) Hamstervatten er tryllet frem på forunderlig vis. 1. Da må det gå ann å lete opp denne hjelperen på overvåkingskameraer etc. Politiet bør kontaktes. 2. Kanskje disse hjelperne har umåtelig mye penger. Jeg venter på at min hjelper skal kjøpe en ny bil til meg. Kanskje en ny leilighet også? 3. I såfall snakker vi om piratkopiering? Og da bør nok også politiet kontaktes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 25. mars 2009 #18 Del Skrevet 25. mars 2009 1. Da må det gå ann å lete opp denne hjelperen på overvåkingskameraer etc. Politiet bør kontaktes. 2. Kanskje disse hjelperne har umåtelig mye penger. Jeg venter på at min hjelper skal kjøpe en ny bil til meg. Kanskje en ny leilighet også? 3. I såfall snakker vi om piratkopiering? Og da bør nok også politiet kontaktes. Men jeg må også si at jeg lurer litt på prioriteringene til disse hjelperne når det er så mange mennesker i verden som trenger hjelp, og så bruker de tid på å trylle fram en pose hamstervatt. Er det i så fall fordi TS er en utrolig spesiell og viktig person at det er viktigere at hun slipper å gå en tur på butikken enn at barna i afrika slipper å dø av tørst og sult? Eller skal det evt. være et tegn til TS så hun forstår at det finnes en gud? Da synes jeg i så fall at det er i overkant subtilt, og at tegnene har tapt seg litt siden tidene med brennende rosebusker og delte hav (eller hva det nå var). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zlata Skrevet 25. mars 2009 #19 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg undres på hvordan dette i praksis skulle ha foregått. For jeg går ut i fra at du menerer at det er noe åndelig over dette? La oss si du har en hjelper: 1) Denne har vært i dyrebutikken og stjålet en pose med vatt til deg. 2) Denne har vært i dyrebutikken og betalt for en pose med vatt til deg. (Vil det si at denne hjelperen plutselig ble til en person som kunne gå i butikken for å shoppe litt?) 3) Hamstervatten er tryllet frem på forunderlig vis. Hva er mest sannsynlig? .... mitt tips til denne hjelperen er å trylle frem et glass vann til et tørstende barn i Afrika neste gang, i steden for å bruke sin kraft til å legge hamstervatt mellom søppelkassen og postkassa di. Hvis det er noen du kjenner, som har gjort dette, vil jeg anta at de ikke hadde lagt den fra seg ute, men kanskje gitt den til deg direkte? MIN TEORI er at dette er et pussig sammentreff. Jeg går ikke ut ifra noen ting. Men dette var det eneste forumet jeg følte jeg kunne legge det inn i. Hjelpere? Hva er det? Jeg er seriøst ute etter en forklaring, og har ike noen erfaring med hjelpere eller noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zlata Skrevet 25. mars 2009 #20 Del Skrevet 25. mars 2009 1. Da må det gå ann å lete opp denne hjelperen på overvåkingskameraer etc. Politiet bør kontaktes. 2. Kanskje disse hjelperne har umåtelig mye penger. Jeg venter på at min hjelper skal kjøpe en ny bil til meg. Kanskje en ny leilighet også? 3. I såfall snakker vi om piratkopiering? Og da bør nok også politiet kontaktes. jeg har ikke hverken overvåkningskameraer eller "hjelpere". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå