Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er kan skje litt sent å spørre nå :fnise: , men jeg har shoppa vilt med kredittkortet mitt i dag, og masse sminke som jeg eeegentlig ikke trenger, men jeg klarer bare ikke å la være når jeg ser noe spennende, hehe.. Jeg bare MÅ ha det, og så får jeg litt kalde føtter etterpå, for jeg har jo egentlig ikke råd.

jeg har kjøpt primeren til øyenskyggene, WRINKLE INJECTION primer til under øynene, GLAMOUR TO GO kit, LIGHTS CAMERA GLAMOUR kit, TOO FACED LOVES KIPLING GLAMOUR EYES COLLECTION VINTAGE kit, pluss øyenskygger, og ett par andre kit, og så ett sett med 4 glitter eyeliner! :lete:

Jeg tenker jo ikke på jeg har allerede en hel koffert med sminke, og så er det kun enkelte ting som er favoritter. Så det er stor fare for at de havner i kofferten med det rare i som aldri blir brukt, men men :fnise:

Så nå er mitt spørsmål igjen.. ER det skikkelig bomkjøp eller? :kari:

Jeg skal uansett ha ett mini makeup kurs for en del jenter snart, så da har jeg masse farger og alternativer å tilby da, for å vise hvordan man kan kombinere farger :rødme:

Skrevet

Too Faced er ikke noe bomkjøp nei! Synes nå ihvertfall ikke jeg!:) Jeg har flere kit fra dem,og i jungelen av sminke som jeg har-er det de som ender opp med å bli brukt mest. Kitene er jo kjempe praktiske å ta med seg hvis man reiser o.l da. Jeg elsker de i hvertfall:) Du må fortelle hva du synes når du får de da! :jepp:

Gjest Gjest
Skrevet

Håper at du vil fortelle hva du synes om øyenskygge primeren når du har fått den å prøvet den. Har selv lyst til å kjøpe den, men venter to-tre uker nå...

Skrevet

Det blir spennende å teste ut dette merket:)

Skal gi en tilbakemelding hva jeg synes når jeg mottar varene. Det tar vel fort ett par uker, men skal gi en rapport når det er testet ut.

Er veldig spent på primeren selv, vurderte å kjøpe urban decay først, men hadde hørt mye positivt om too faced på primeren, så det blir spennende å se

hvordan den er VS urban decay.

Skrevet

Jeg har litt blandede følelser ovenfor Too Faced.

Noen av produktene er gode, mens andre er jeg misfornøyd med.

Jeg har en del av disse Chronicles-palettene, øyeskyggene liker jeg ikke, mens blush og lipgloss er ok! :) Har vurdert å kjøpe Glamour to go, så det blir spennende å høre hva du synes :Nikke:

Gjest stjernebacon
Skrevet

siden du kjøpte så mange produkter fra toofaced, var de på tilbud eller? hvor bestilte du dem fra? har veldig lyst på toofaced men syns de er dyre alle steder jeg finner dem...

Skrevet

Dette er i utgangspunktet ikke et dyrt merke. De er lagt i Kina..

Skrevet
siden du kjøpte så mange produkter fra toofaced, var de på tilbud eller? hvor bestilte du dem fra? har veldig lyst på toofaced men syns de er dyre alle steder jeg finner dem...

Jeg gikk inn på hjemmesiden til toofaced, og de hadde tilbud på masse der.

De sender kun til adresse i USA, men jeg har tidligere opprettet en adresse i USA med forsendelse til Norge, så det gikk bra:) Har ikke benyttet meg så ofte av det, men ganske kjekt når det er merker eller nettshop som sender kun i usa :jepp:

Vedr kvalitet og produksjon i Kina, så trenger ikke det ensbetydende at det er billige ingredienser, men billlig arbeidskraft.

Designerklær blir også produsert i asia, og vi betaler til latterlige høye priser for ett merke som vi tror er ekslusivt.

For meg betyr ikke merke eller pris så mye, så lenge varene holder det de lover. TooFaced hadde spennende farger og innbydende produkter, så jeg

tok sjansen :)

Skrevet

Jeg elsker lip plumperen deres, den beste jeg har prøvd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...