mowgli Skrevet 10. juli 2003 #1 Del Skrevet 10. juli 2003 Hei! Har du funnet den rette i ditt liv? Hvordan vet du det i såfall? Har du vært sammen med noen du har trodd har vært den rette for så å møte en det ikke har vært noen som helst tvil om at er den rette? Håper noen gir seg tid til å svare.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. juli 2003 #2 Del Skrevet 10. juli 2003 Alle mine forhold har vært med den rette (det er ikke mer enn 4-5 stykker inkl. sambo da). Men de har vært den rette på et tidspunkt på en måte. Det er slik jeg har merket at jeg er voksen nå. Ting er mer stabilt og jeg vet hva jeg ønsker hos en partner. Jeg har funnet den rette nå. Han er den jeg ønsker å dele livet mitt med. Vi er forskjellige, men utfyller hverandre på de fleste områder. Samtidig er vi like, vi har de samme målene og deler flere interesser. Ingen kan påstå at alt er rosenrødt og perfekt i vårt liv. Vi har våre feider og problemer, men klarer å løse dem. Jeg er ikke sikker på hvordan jeg vet at han er den rette.. jeg bare vet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 10. juli 2003 #3 Del Skrevet 10. juli 2003 Var det ikke noe med 7 rette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 10. juli 2003 #4 Del Skrevet 10. juli 2003 Ja - jeg har funnet den rette men - jeg var ikke den rette for han :cry: Sånn er det bare - kan noen sende meg et laken? Lommetørkle er ikke stort nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 10. juli 2003 #5 Del Skrevet 10. juli 2003 Hei og hå! Jeg har ivertfall erfaring med at følelser kan lure deg selv trill rundt. Var sammen med en i noen år. Han var verdens kjedeligste person - for meg, men var med han for jeg tenkte at mine ufødte barn ville ikke få en bedre far. Ut å fiske, og sånt, sunne interesser. Selv så liker jeg ikke fisk, så jeg fant ut til slutt at dette holder ikke! Måtte ut. Slutt.... Nå - vel er gift. Og mannen min nå er også min 'bestevenn'. (Så langt en mann kan være bestevenn med en dame da)...Vi deler mye lik humor og begge er temmelig sære. Om dette er det 'rette', vel jeg tror det da ' he makes me laugh and feel good'.......'og han er en fantastisk kokk'...> det er ett pluss til meg da! For min del har jeg aldri blitt slått i bakken av lynet og tenkt, han er den rette. !!! --- Ahh...sukk og sånt.... Om det føles rett så er det rett....og i overført betydning så blir han vel den rette da tenker jeg.... Make any sence? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 10. juli 2003 #6 Del Skrevet 10. juli 2003 Jeg vet ikke om jeg tror på EN rett. Jeg tror at det kan finnes mange rette for meg, og at ofte så BLIR man den rette, man ER ikke.... Men jeg tror at min samboer er rett for meg. Jeg kan godt gi deg mange beskrivelser av vårt forhold, hans gode egenskaper osv, men har lyst til å bruke et "ordtak" som jeg ser er mye brukt inne på bryllup. "Gift deg ikke med en du kan leve med, men den du ikke kan leve uten". Sånn er det for meg med min "rette" (eller prinsen i den hvite bilen som han også kalles...) - jeg kan ikke leve uten han. Da jeg var yngre, traff jeg drømmemannen stadig vekk. Nå treffer jeg mange menn, men selv om en kanskje er kjekkere enn han jeg bor sammen med, så kan han ikke måle seg med sambo på andre områder. Og selv om en annen kanskje er flinkere på husarbeid enn sambo, så mangler han andre gode sider som sambo har. Når alt kommer til alt, er det ingen andre jeg har truffet som kan måle seg med alle de gode sidene som sambo har å tilby meg... Bra tråd dette her - nå har jeg bare lyst til å løpe hjem og rope "JEG ELSKER DEG!!!""" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 10. juli 2003 #7 Del Skrevet 10. juli 2003 Kan si akkurat det samme som Imari! (godt sagt) Jeg falt pladask for han for å si det sånn. Og han er verdens beste for meg. Klart han har noen egenskaper som jeg kunne klart meg uten, men ingen er perfekt og jeg elsker alle hans sider og egenskaper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. juli 2003 #8 Del Skrevet 10. juli 2003 Ja det har jeg - jeg vet hvem sjelevennen min er, men han kan jeg av ulike grunner ikke dele livet mitt med. Det har jeg lært meg å leve med. Du vet det bare når du treffer sjelevennen din - alt klaffer og det blir lynkjapt en nesten skremmende nærhet mellom dere... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 10. juli 2003 #9 Del Skrevet 10. juli 2003 Suzy: :o Duverden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 10. juli 2003 #10 Del Skrevet 10. juli 2003 Om jeg har funnet den rette? Ja,jeg håper og tror det. Men man vet aldri,mye kan skje. Har trodd den rette har dukket opp før også,men denne gangen føles det mest riktig. Jeg har blitt voksen,og ser vel etter litt andre ting hos en mann nå. Så langt ser det i allefall lovende ut. Vi har vært sammen i 3 fine år,uten en eneste krangel eller vonde ord til hverandre. Etter at vi giftet oss i fjor har forholdet vårt blitt enda bedre. Vi utfyller hverandre 100%. I tillegg til å være min mann,er han også min beste venn. Han er snill,trofast,kjærlig,og han betyr ALT for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. juli 2003 #11 Del Skrevet 10. juli 2003 Suzy: :o Duverden... Det kan du jammen si.... Det sa jeg og... :blunke: Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 10. juli 2003 #12 Del Skrevet 10. juli 2003 Plutselig en dag bare dukket han opp med et smell rett foran meg på gata (bokstavelig talt). Før det hadde jeg to lange forhold bak meg, så jeg kan med rette underskrive på at alle gode ting er tre. Han er min beste venn, min elskede, min alt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 10. juli 2003 #13 Del Skrevet 10. juli 2003 Ja det har jeg - jeg vet hvem sjelevennen min er, men han kan jeg av ulike grunner ikke dele livet mitt med. Det har jeg lært meg å leve med. Du vet det bare når du treffer sjelevennen din - alt klaffer og det blir lynkjapt en nesten skremmende nærhet mellom dere... Suz Jeg vet akkuratt hva du mener - har også hatt en sjelevenn i mange,mange år som det aldri blir aktuelt å dele bord og seng med. Når de gjelder alle de andre, så har jeg strøket et par "krav" fra smørbrødlista mi......... (må ikke taes bokstavelig.). Så ja, jeg har funnet min sjelevenn- og nei, jeg har ikke funnet noen å dele avisa med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. juli 2003 #14 Del Skrevet 10. juli 2003 Jeg vet akkuratt hva du mener - har også hatt en sjelevenn i mange,mange år som det aldri blir aktuelt å dele bord og seng med. Så ja, jeg har funnet min sjelevenn- og nei, jeg har ikke funnet noen å dele avisa med. Jeg ville gjerne dele avisa med sjelevennen min, men det gikk ikke. På et tidspunkt var jeg klar til å ofre hva som helst - virkelig - for å få dele alt med ham, men det gikk ikke... :cry: Har funnet en jeg deler avisen med og han er en fantastisk mann jeg ikke kunne klare meg uten - og det må jeg forhåpentligvis ikke heller før om en 30 - 40 års tid :D Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 10. juli 2003 #15 Del Skrevet 10. juli 2003 Kan man noen gang, vite noe helt sikkert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. juli 2003 #16 Del Skrevet 10. juli 2003 Å ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mowgli Skrevet 10. juli 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 10. juli 2003 Kan man noen gang, vite noe helt sikkert? Nettopp!! Det lurer jeg også på :-? Men hvis jeg tviler så er det vel kanskje ikke "mannen i mitt liv" jeg har funnet enda ?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. juli 2003 #18 Del Skrevet 10. juli 2003 Det er både et spørsmål om valg og et spørsmål om tilgjengelighet. Som sagt så lever jeg sammen med en annen en han jeg kaller sjelevennen min nå - og har det utrolig bra! :D Han er den rette for meg han også - på mange ulike måter Det er ikke sunt å tilbringe hele livet på leting heller - nyt det du har, men om du åpenlyst tviler og ikke har det bra så er det vel ikke den rette på noe vis??? :-? Suz :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 10. juli 2003 #19 Del Skrevet 10. juli 2003 Jeg lever alene så jeg kan vel trygt svare NEI på det spørsmålet. :-? Ikke tror jeg på det heller.....så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 10. juli 2003 #20 Del Skrevet 10. juli 2003 Det spørs om definisjonen på "den rette" kan endre seg mange ganger i løpet av et liv... Tror det. Det som er riktig i en epoke, kan jo forandre seg i en annen epoke. Ære være dem som fikser å tipasse svingningene livet gjennom. Liker nesten ikke å tenke for mye på det, for det blir litt bisarr synes jeg. Å sammenlikne den man lever sammen med med noe som er total fullmatch av alt hva man overhodet kan ønske seg av kvaliteter i et annet menneske. Ingen en perfekt. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå