havsulen Skrevet 10. juli 2003 #1 Del Skrevet 10. juli 2003 Hm... mitt kontorvindu vender desverre mot en hotellfasade. I forrige uke var noen satanister på sommerferie, med opp-ned kors laget av tape (!) klistret på vinduet, heavyrock fra medbragt ghettoblaster, og et stadig økende forråd av brukte ølbokser balanserende i vinduskarmen. Nå har et par tatt rommet i bruk - til lystige aktiviteter uten alt for mye klær... Jeg er ikke sikker på hva det var verst å være vitne til! Kan dere ikke dra igjen gardinene, folkens??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 10. juli 2003 #2 Del Skrevet 10. juli 2003 Hadde dette skjedd ved mitt kontor hadde jeg tatt med kikkert og kamera med linse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. juli 2003 #3 Del Skrevet 10. juli 2003 Du kan ikke få lånt deg et polariodkamera - ta et bilde - stikke ned i resepsjonen og sørge for at de sender bildet du tok (kanskje til og med med påskriften "Gardiner!!!") opp til rommet.... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 10. juli 2003 #4 Del Skrevet 10. juli 2003 Evt. selge noen saftige rituale eller slakte bilder til vg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. juli 2003 #5 Del Skrevet 10. juli 2003 God ide! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 10. juli 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 10. juli 2003 Desverre utarter det siste scenarioet seg. Stikkord: bakfra... Hvor skal dette ende? I mangel av nevnte fotoutstyr, forsøker jeg mekanismen fortrengning for å hindre at de visuelle inntrykkene forblir for lenge på min netthinne. Uten å gå i detaljer er nemlig paret som er i aksjon sannsynligvis ca 50 år gamle, overvektige og lite inspirerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 10. juli 2003 #7 Del Skrevet 10. juli 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 10. juli 2003 #8 Del Skrevet 10. juli 2003 Se på det sånn: de har sikkert et kjedelig sex-liv til vanlig, men får et ekstra kick av å gjøre det når folk kan se på. Altså har du gjort en god gjerning i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 10. juli 2003 #9 Del Skrevet 10. juli 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 10. juli 2003 #10 Del Skrevet 10. juli 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå