Quirky Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Vurderer et et par jeans fra Gina Tricot, og siden de koster 500 kr lurer jeg på hvordaan kvaliteten er- de er jo langt billigere enn typiske kvalitetsmerker som Acne og Diesel, men koster mer enn jeans fra GT vanligvis koster-nok til at jeg ikke vil risikere at de blrr ubrukelige etter et par uker.
Gjest Cupcakes Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Vurderer et et par jeans fra Gina Tricot, og siden de koster 500 kr lurer jeg på hvordaan kvaliteten er- de er jo langt billigere enn typiske kvalitetsmerker som Acne og Diesel, men koster mer enn jeans fra GT vanligvis koster-nok til at jeg ikke vil risikere at de blrr ubrukelige etter et par uker. jeg har et par bukser derfra som jeg har hatt i et par år nå og de er like fine enda! nå bruker ikke jeg tøymykner da detter ødelegger all stretch i alt som har stretch, og jeg er helle ikke noe glad i skyllemiddel som heller ikke egentlig er spesielt bra for tøy.og jeg vrenger de før vask også. så min erfaring utfra det er at de fortsatt sitter som støpt og er like fine i fargen
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 Størrelsen da? jeg bruker 31 tommer på feks HM Loyal, og str 40 i Cubus, Vero Moda,kappahl, lindex....
Gjest Gaby Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Jeg har et par jeans derfra, og er veldig fornøyd med den! Den holder fasongen fint selv etter mange dagers bruk, og blir ikke 3 nummer for liten etter vask. Har hatt den i snart ett år.
Strix Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Jeg er veldig fornøyd med en jeg kjøpte der i fjor vår, har brukt den mye og den løsner gjerner litt etter noen dagers bruk, men det er en baggy-jeans også. Størrelsen er i mine øyne normal, ikke som VM som krymper for hvert år... trass i at jeg har gått ned i vekt
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 Jeg har en stretchdongeri fra Gina Tricot, 299,-. Den mister fasongen ganske fort når jeg har brukt den en dag, men jeg burde kanskje kjøpt en størrelse mindre. Men jeg kjøpte min vanlige størrelse, 28. Har aldri hatt 27 i en bukse, så derfor kjøpte jeg ikke det.
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2009 #7 Skrevet 2. april 2009 Hadde tenkt å bestille fra nettbutikken...men men de buskene som er der nå er ikke helt min stil:( litt for ungt med istykkerrevne bukser til 38åring syns eg....og helt skinny er heller ikke min stil....søren og... Hva med Mango jeans...noen som liker de???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå