Gjest uff Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Jeg drømmer ganske ofte om eksen, noen ganger er det mareritt der han forfølger meg, andre ganger kan det være mer seksuelt og intimt. Hver gang jeg våkner får jeg en ekkel følelse. Jeg har absolutt ikke lyst til å ha han tilbake og jeg savner han aldri. Jeg har ikke kontakt med han og jeg har ikke møtt han siden det ble slutt. Vi hadde et veldig intenst og lidenskapelig forhold men det ble mest konflikter på slutten og det var jeg som gjorde det slutt mot hans vilje. Jeg har flere negative minner enn positive nå og skulle nesten ønske vi aldri hadde vært sammen. Er dette vanlig etter flere år? Vi var sammen lenge, men det er slutt for flere år siden og jeg har ny kjæreste som er alt jeg vil ha. Er det noen andre som drømmer om eksen (som du hadde et langvarig forhold med)? Hvor ofte og hva slags drømmer?
Cuba Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Jeg drømte faktisk om eksen i natt også! Drømte at vi ble sammen igjen, selv om vi begge hadde kjærester. Og det har vi jo i virkeligheten også! Det ble slutt mellom oss for over to år siden og har minimalt kontakt med han. Elsker min nåværende kjæreste/samboer veldig høyt og vil ikke ha tilbake eksen. I drømmen husker jeg at jeg var glad for at ingen av oss hadde barn fra før, siden min samboer har det nå. Husker jeg syns det var litt deilig, og det kan jeg godt "kjenne igjen" fra mine våkne tanker også! Selv om jeg er veldig glad i livet mitt nå og ikke ville ha byttet det ut! Vet ikke om det betyr så veldig mye at man drømmer om eksen. Eksen og jeg var sammen i over to år og betydde jo veldig mye for meg en gang. Kanskje har det vært snakk om den personen i det siste eller en noe har fått meg til å tenke på han. Skal ikke så mye til før man kan drømme om en person tror jeg.
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Drømte også om eksen i natt... Var ikke spesielt morsomt. endte bare opp med å savne han skikkelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå