Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes det er flott at de tar så mange rassia på restauranter i Norge jeg nå, kanskje det føles tryggere å spise ute etterhvert:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=67344 :o

Vi som er ute å spiser en gang i bland, vet sannelig ikke hva vi spiser nei. Får håpe at på restaurantene jeg/vi har vært er maten og hygienen perfekt! :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har heldigvis en elektriker til mann som har sett de fleste kjøkken i Oslo fra innsiden.

Gudhjelpemeg jeg fikk meg ett par overraskelser da han begynte å fortelle det han har sett!:-?

Nå spiser vi mest hjemme... :blunke:

Skrevet

Ja heldigvis for sånne razzia. Etterhvert blir det tryggere å spise ute hvis denne trenden fortsetter.

Gjest celine
Skrevet

Hmmmm.... tror nok jeg ønsker meg maaange kontroller, men samtidig at jeg ikke får greie på hvilke restauranter som blir stengt og på hvilket grunnlag.

Det er nemlig ikke alt jeg ønsker å vite sånn i ettertid :-?

Skrevet

Jeg er glad for at jeg ikke vet...... :roll:

Skrevet

Det er skikkelig kvalmt og høre om alt, men samtidig er det godt at stedene blir sjekka! Godt vi ikke alltid vet hva som sjuler seg bak den fine fasaden på restaurantene.......

Kanskje like greit at vi ikke spiser så ofte ute..... :-?

Skrevet

Hei!

Jeg har ofte villet gå inn på kjøkkenet for å kikke selv når jeg er ute og spiser. For å se om de "ser bra ut"....

Har opplevd en del ganger å få glass med leppestift-merker!!! (vet dette er vanskelig å få vekk i vask, men hallo??..) Da blir jeg straks skeptisk til plassen, og undersøker både tallerkner og bestikk...

Når jeg er i utlandet, går jeg alltid på toalettet for å se hvordan det står til der. Opplevde en gang å spise på en litt "fin" restaurant, å da jeg gikk på toalettet stinket det kloakk, og det var så skittent at man kunne føle basillene...uhh... :o :o (Det toalettet hadde IKKE blitt godkjent av noe som helst byrå eller helse-dep. eller noe....) Man mister liksom matlysten til å fortsette å spise når man ser slikt....

Jeg liker gatekjøkken der jeg kan se hvordan de lager maten! Da føler jeg mej litt "trygg" på hva jeg spiser...

(jeg lider hverken av paranoia eller vaskegalskap....men jeg liker det rent!)

Mvh Clea

Skrevet
Hadde planlagt å ha jentekveld her i dag

http://www.hegnar.no/hegnar/newsdet.asp?id...=118463&cat=112

Nå tror jeg vi får finne noe anna!! Det var 4 steder som ikke fikk noen annmerkninger, skulle gjerne visst hvilke!!! Hvorfor offentliggjør de ikke det og? Dumt

Kanskje det er en grunn til at de har kunnet holde så lave priser ....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...