Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har alle hørt vandrehistorier om hevn utført påxen.

Feks: Hun som fyller gardinstengene med reker, slik at det lukter så vondt at mannen flytter.

Er det noen som faktisk har gjort lignende ting? Da mener jeg hevn, med en smule humor? Ikke slemt.

Jeg har satt inn anonse i lokalavisen med gratis ved og hans tlf.... telefonen startet å ringe i 6.30 tiden :ler: og han som er sååååååååååå trøtt om morgenen.

( han vet at det er meg, og vi kan le av det)

Noen fler?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Vi har alle hørt vandrehistorier om hevn utført påxen.

Feks: Hun som fyller gardinstengene med reker, slik at det lukter så vondt at mannen flytter.

Er det noen som faktisk har gjort lignende ting? Da mener jeg hevn, med en smule humor? Ikke slemt.

Jeg har satt inn anonse i lokalavisen med gratis ved og hans tlf.... telefonen startet å ringe i 6.30 tiden :ler: og han som er sååååååååååå trøtt om morgenen.

( han vet at det er meg, og vi kan le av det)

Noen fler?

Det blir ikke på X da,men har lyst å ta denne på dama :fnise:

Skrevet

Sorry, men slike ting er ikke morsomt, bare patetisk.

Gjest KateW
Skrevet

Nja... jeg onanerte med den elektriske tannbørsten hans, etter at han hadde vært over gjennomsnittet ond, i tillegg syns han munnsex var ekkelt. Siste jeg gjorde før jeg flyttet ut.

Ikke mitt stolteste øyeblikk, men syns faktisk det er litt morsomt...

Skrevet
Nja... jeg onanerte med den elektriske tannbørsten hans, etter at han hadde vært over gjennomsnittet ond, i tillegg syns han munnsex var ekkelt. Siste jeg gjorde før jeg flyttet ut.

Ikke mitt stolteste øyeblikk, men syns faktisk det er litt morsomt...

:skratte:

Veldig bra.

Gjest Gjest
Skrevet

Er det ikke en smule barnslig at voksne folk føler behov for "morsomme" hevnmetoder? Greit nok at det er positivt å bevare barnet i seg og kunne være leken, men barnslig i denne sammenheng synes jeg egentlig bare blir tåpelig. Hvordan hjelper sånne ting på noe som helst?

:klø:

Gjest KateW
Skrevet

Nja, episoden jeg nevnte er gammel, og etter flere ordentlig vonde år. Det var det eneste jeg noen gang klarte å gjøre "mot" ham, og for meg var det enorm befriende.

Når det gjelder hevn og morsom hevn så syns jeg dog på generell basis at det er utrolig barnslig, og lite produktivt, ja.

Skrevet
Er det ikke en smule barnslig at voksne folk føler behov for "morsomme" hevnmetoder? Greit nok at det er positivt å bevare barnet i seg og kunne være leken, men barnslig i denne sammenheng synes jeg egentlig bare blir tåpelig. Hvordan hjelper sånne ting på noe som helst?

Litt humor hjelper godt i hverdagen.

Har et eksempel til, og ja det er kjempebarnslig men også noen år gammelt.

Min x var lidenskapelig opptatt av fotball, og midt under kampen passer jeg på å ringe på hjemmetelefon, denne er fastmontert slik at han ikke får sett tvn samtidig.

Jeg legger på når han tar den, og gjentar dette hver gang det begynner å bli spennende i kampen.

Ja kjempebarnslig, men ååååååå så gøy :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Så det er virkelig flere enn meg som har kastet bort år på ett menneske som var feil. Han ene var ond mot meg, men jeg var ung, snill og naiv..har aldri hevnet meg, mast all selvtillit og selvrespekt..men lærte jo mye av det. Forstår ikke hvorfor mennesker skal være så kjipe mot hverandre.

Skrevet (endret)

Er det ikke litt patetisk å hevne seg på eksen da? Hvis eksen var utro og slikt, hvorfor gidde å bruke meg energi på han/henne? Da taper du jo. Eksen skjønner jo da at du ikke er over personen.

Det er mye bedre å bare kutte dårlige ekser ut av livet sitt.

Hehe, men den youtubevideoen er morsom da. Skal innrømme det hadde vært litt kult å pult mora til eksen min, selv om hun er i 50-årene.

Endret av mrnice
Gjest Gjest
Skrevet

Det skal ikke hjelpe på noe :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

JEG LER MEG IHJEL ! MERE!

Jeg har bare tenkt sånne ting, aldri utført dem :P

:legrine::legrine::legrine:

Gjest Leken
Skrevet
Så det er virkelig flere enn meg som har kastet bort år på ett menneske som var feil. Han ene var ond mot meg, men jeg var ung, snill og naiv..har aldri hevnet meg, mast all selvtillit og selvrespekt..men lærte jo mye av det. Forstår ikke hvorfor mennesker skal være så kjipe mot hverandre.

Jada det er alltid noen med en moralpreken, men tror TS her er ute etter uskyldig moro, ikke hevnen fra helvete.

Signerer flere her og sier :skratte::skratte::fnise::ler:

Da jeg ble "dumpet"etter en teit krange ( vi ble jo sammen igjen etter noen timer) Men jeg klistret post it lapper over hele bilen hans, det så ganske dumt ut, og er noe jeg kunne gjort som en spøk uten å bli dumpa.

Han så ganske dum ut der han kjørte til jobben med bilen full av rosa lapper.

Gjest Gjest
Skrevet
Jada det er alltid noen med en moralpreken, men tror TS her er ute etter uskyldig moro, ikke hevnen fra helvete.

Signerer flere her og sier :skratte::skratte::fnise::ler:

Da jeg ble "dumpet"etter en teit krange ( vi ble jo sammen igjen etter noen timer) Men jeg klistret post it lapper over hele bilen hans, det så ganske dumt ut, og er noe jeg kunne gjort som en spøk uten å bli dumpa.

Han så ganske dum ut der han kjørte til jobben med bilen full av rosa lapper.

Det er vel ikke nødvendigvis en moralpreken. Jeg er for eksempel mer forundret over at voksne mennesker finner glede i å dumme seg ut. Men værsågod, kos dere!

Gjest Gjest
Skrevet

Må bare innrømme at jeg har gjort det:

Min eks bedro meg i to år med en av sine ansatte. Det var naturigvis ikke meningen at det skulle oppdages, og han hadde ingen planer om å gå ut av ekteskapet.

Jeg flyttet fra ham, hun flyttet delvis inn etter en tid, og han forsøkte stadig vekk å få meg tilbake (forsøker fremdeles etter 4 år).

Et par ganger sendte jeg henne kopi av mailer jeg hadde fått av min eks, akkurat før de reiste på ferie osv. Bare slik at hun skulle vite at han angret på henne og at han fremdeles ville ha meg tilbake. Men også slik at hun kunne se at han spillte et utrolig dobbeltspill fremdeles, og at hans følelser for henne ikke var slik han hadde sagt.

Det ble forøvrig ikke de to heller.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor folk som syntes hevn er galt og blablabla gidder å svare på denne tråden. Dere sier at å ta hevn på utro ekser el. noen andre som har gjort noe galt mot en er bortkastet energi...kaster ikke dere bort den verdifulle energien deres på denne tråden da når ts spør om morsomme "hevntips" og ikke om hevn er riktig eller galt? Morsomme hevntips er vel mer snakk om skøyerstreker og ikke ting som at man selger eksens verdifulle kunstsamling for en tier...

Og vil man først ha hevn så kommer ikke snakket om hvor barnslig og patetisk hevn er til å stoppe meg. For man vet som regel at det ER barnslig og patetisk!! Men det er da f**n meg ganske tilfredsstillende likevel. :lol:

Beklager for at jeg sporer av litt her men følte bare for å sløse bort litt energi ^.^

Når det kommer til hva ts spør etter så husker jeg ikke særlig mye av det jeg har hørt men det finnes en god del gode sider på nettet (og en god del dårlige)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg skjønner ikke hvorfor folk som syntes hevn er galt og blablabla gidder å svare på denne tråden. Dere sier at å ta hevn på utro ekser el. noen andre som har gjort noe galt mot en er bortkastet energi...kaster ikke dere bort den verdifulle energien deres på denne tråden da når ts spør om morsomme "hevntips" og ikke om hevn er riktig eller galt?

Vi er på et diskusjonsforum, da er det naturlig at man deler sine meninger enten man er enig med ts eller ikke. Jeg er på KG for å delta i debatter, så da er det det jeg har valgt å bruke energien min på akkurat nå. Ingen innlegg jeg velger å skrive kan være bortkastet tid og energi da. :)

Skrevet (endret)
Vi er på et diskusjonsforum, da er det naturlig at man deler sine meninger enten man er enig med ts eller ikke. Jeg er på KG for å delta i debatter, så da er det det jeg har valgt å bruke energien min på akkurat nå. Ingen innlegg jeg velger å skrive kan være bortkastet tid og energi da. :)

Selvsagt er det lov men ville det ikke vært enklere å lage en egen tråd om det? Så slipper man å kverulere om det her og de som vil lese artige hevntips får lest det uten å måtte lese gjennom moralprekener samtidig :) Nå vet jeg at jeg gjør noe stort ut av noen få kommentarer men det har nesten bare vært kun moralprekener å få på alle hevn-trådene jeg har vært på og jeg vil høre om artige hevnhistorier :sur::P moralprekener skremmer de vekk

Endret av Kiyo
Skrevet

Har vel egentlig ikke noen gode hevnhistorier selv, men vil gjerne høre :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...