Mara Jade Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 (endret) Jeg lurer rett og slett på hvilket klokkeslett dere ville ha valgt, og hvorfor! Alternativene for oss er 12.30, 14.00 og 15.30. Er veldig i tvil (har bestilt klokka 14, men kan fortsatt bytte ettersom vi foreløpig er alene), og er spent på hva dere har/ville ha valgt. Edit: Prøvde å poste en poll, men den kom ikke opp, gitt. Endret 24. mars 2009 av Mara Jade
^^Belle^^ Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Hvilket klokkeslett som er best er jo vanskelig å svare på, ettersom vi som gifter oss ønsker ulike ting, noen tidlig og andre sent. Vi skal gifte oss kl. 15:00 da dette visst var ''normalen'' fikk jeg vite av kirkedama. Ingen annen grunn til det egentlig. Personlig ville jeg ikke giftet meg senere ihvertfall, da jeg er veldig bestemt på at min kjære ikke skal få se meg (og jeg ham) før kirken - noe noen må gjøre for å få tid til å gå til fotografen dersom vielsen er sen. Men, som sagt, bare min personlige mening.
Neytiri Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 vi har valgt 13:00 og det syntes eg var tidlig nok.....syns da på dine valg 14:00 er bra....men dette er jo helt avhengig av kosn du ser dagen for deg...noen har gjester med mange barn, så de vil ha det tidlig for at disse gjestene kan være med lengst mulig....men vi skal ikke ha barn i bryllupet og har tenkt dagen lengre....men eg er spennt på kor lenge vi holder ut når vielsen er kl 13:00
Marrii Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Vi har valgt å ha vielsen kl 13.00, som for oss er perfekt! Trenger ikke stå opp i gryotta for å rekke frisør/sminke, og middagen blir ikke så sein at det ikke blir tid til bryllupsfest etterpå
twinklestar Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 vi skal ha vielsen kl. 14.30. Jeg kunne velge tidspunkt fritt. Vi skal da rekke middag kl. 18.00 saa hvis jeg hadde vaert deg ville jeg gaatt for 14.00. Jeg synes 15.30 blir for sent. Men har vaert i bryllup som startet 15.30 oxo, gikk greit det Men jeg vil ha mest muligut av kvelden
effy Skrevet 24. mars 2009 #6 Skrevet 24. mars 2009 Jeg ville ha valgt kl 14.00. Men det spørs jo selvfølgelig når du ønsker at middagen skal starte...
lilleanda Skrevet 24. mars 2009 #7 Skrevet 24. mars 2009 Kl 14 synes jeg er perfekt, litt midt i mellom liksom. Selv fikk vi kirke kl 15, og da blir det litt stress mellom kirke og middag. Vil jo være mest mulig sammen med gjester med middag og fest, men er fast bestemt på at vi skal møtes i kirken og ikke hos fotografen denne dagen så det blir nok en bra dag uansett :rødme: gleder meg
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2009 #8 Skrevet 24. mars 2009 Jeg lurer rett og slett på hvilket klokkeslett dere ville ha valgt, og hvorfor! Alternativene for oss er 12.30, 14.00 og 15.30. Er veldig i tvil (har bestilt klokka 14, men kan fortsatt bytte ettersom vi foreløpig er alene), og er spent på hva dere har/ville ha valgt. Edit: Prøvde å poste en poll, men den kom ikke opp, gitt. Jeg ville valgt kl 12.30, dersom det er den første vielsen den dagen. Kjipt å måtte vente fordi brudeparet før dere er trege... Har oppplevd dette før, å måtte vente, og det var veldig merkelig..
Fantorangen Skrevet 24. mars 2009 #9 Skrevet 24. mars 2009 Vi valgte kl.14. Syntes det var en fin tid, da man slipper å stresse på morgenen med frisør ol. og middagen blir ikke altfor sen. Har satt den til kl.17
Lilly-L Skrevet 24. mars 2009 #10 Skrevet 24. mars 2009 Helt klart 12.30. Da får man mest mulig ut av dagen! Ingen før dere i kirken, deilig å ikke stresse med middag, få god tid til fotograf osv., og fortsatt ha mange timer igjen til en skikkelig fest. Sove kan vi gjøre når vi blir gamle! Får vel ikke sove natta før uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå