Reveal Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Maskinen min har oppført seg heller merkelig i det siste. Først ville den ikke laste personlige innstillinger. Ha nå opprettet ny admin. Men nå er problemet; jeg finner ikke bildene mine!!! Har kjørt både søk og utvidet søk (med "vis sjulte mapper/filer). Fant ingen. Men når jeg så i papirkurven fant jeg noen. Gjennopprettet mappen. Finner nå mappen m innhold når jeg kjører "søk"- men finner ikke mappen når jeg leter igjennom mappene mine. Sikkert kronglete forklart, men men. Er det noen som har forslag til andre søke/lete metoder? På forhånd tusen tusen takk!
Sandra Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Du kan spesifisere hvilke typer filer du leter etter. Bildene dine er sikkert jpg-filer? I så fall skriver du *.jpg i søkefeltet, så finner pcen alle *.jpg-filene du har,
Gjest Reveal ii Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Takker for svar Sandra. Men det hjelper ikke... PS; Har kjørt virusscan på maskina- fant ingen.
feuerstein Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Jeg vil tippe den mappen tilhører den gamle adminbrukeren. C:\Documents and Settings\gammeladmin\Mine dokumenter\Mine bilder kommer ikke til å stå som "Mine bilder" når du som nyadmin klikker på "Mine dokumenter", siden din nåværende "Mine dokumenter" har adresse C:\Documents and Settings\nyadmin\Mine dokumenter. Når du søker vil den derimot søke gjennom undermappene til både nyadmin og gammeladmin, derfor finner du bildene med søk.
Reveal Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2009 Jeg leter og leter. Nærmeste jeg tilnå har kommet er under "mine siste dokumenter". Der ligger så vidt jeg kan se både mapper og filer- men når jeg dobbelttrykker på de får jeg beskjed om "manglende snarvei" og så starter den å søke. søker og søker.... Avbrøt nå søket- for å venstreklikke å se på egenskaper- om jeg kunne finne plasseringen der. Men da får jeg feilmelding og beskjed om manglende snarvei mangler- kontroller at mappe eksisterer blablabla... Men jeg vet jo fortsatt ikke hvor jeg skal søke for å finne mappen....
feuerstein Skrevet 24. mars 2009 #6 Skrevet 24. mars 2009 Hvor mange brukermapper har du under Documents and settings? All users, din nåværende administrator og den gamle administratoren?
Reveal Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. mars 2009 (endret) Har 7 mapper. Nåværende admin, gamleadmin, gjestebruker, allusers, Default user, TEMP, og TEMP.XXXXX (x'ene står for navnet mitt). Har nå begynt å gå igjennom absolutt alle mapper og undermapper og underundermapper. (Bruker nyadmin-brukeren nå) Har skrudd av funksjonen "skjul mapper/filer" Men det slo meg i stad; de bildene jeg fant igjen i papirkurven i sta er bilder jeg VET at jeg har slettet (for disse var dobbeltkopier). Endret 24. mars 2009 av Reveal
feuerstein Skrevet 24. mars 2009 #8 Skrevet 24. mars 2009 Finner du noe du kjenner igjen i gamleadmins Mine dokumenter? Du kan måtte endre tillatelser for å få adgang, det problemet får vi ta hvis det dukker opp.
Reveal Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. mars 2009 (endret) Når jeg er inne på nåværede admin og ser på dokumentene under gamleadmin- da finner jeg bla et bilde jeg har mottatt for en stund siden... Fant også noen musikkfiler. PS: Når jeg nå på nye admin starter iTunes så starter den som "allerførste gang" og leter opp musikken jeg har på maskina. Da finner den ca 1900 sanger- som jeg ikke har sett snurten av mens jeg har lett rundt. Endret 24. mars 2009 av Reveal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå