Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et halvt år siden ble det slutt mellom meg og kjæresten. Han var en veldig god kjæreste (trodde jeg) men har vist seg i ettertid at han jevnlig hadde kontakt med jenter og eksen sin. Han har aldri vært voldelig på noen slags måte og veldig snill det er derfor jeg blir veldig overrasket over hvordan han har blitt. Han har sagt så mye stygt til meg de siste ukene at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. På fredag sa han at jeg var gal i hodet ( jeg sliter psykisk, angst osv) psyko, jeg var en drittkjerring, han hatet meg, han likte meg ikke lenger og han ville sjære av meg hodet. det var noen av tingene han sa... Jeg snakket ikke mer med han i helgen men i dag ringte han.. Han var helt ok på begynnelsen, men da det ble snakk om en genser som er min som han liker veldig godt, så klikket han igjen.. Jeg gav den sikkert til han, og er sikkert barnslig men genseren kostet 1000 kr og jeg liker den også veldig godt. Han begynte å si han skulle ha alt jeg noen gang hadde fått av han, og penger for en veske jeg mistet:S Jeg får anfall når jeg blir veldig stresset, jeg kaster opp og får verdens værste følelse. Dette vet han også.. Han fortsetter i dag, sier at jeg er ond, sier at bestevenninnen min kun er sammen med meg når hun er drita og at jeg virkelig trenger hjelp ( han vet jeg går til psykolog og lykkepiller). Han fortsatte å presse meg og jeg begynte gråte å si jeg ikke fikk puste og da sa han at han dreit i det.. At han aldri ville høre fra meg igjen og aldri ville se ansiktet mitt igjen og at jeg MÅTTE møte han i dag så vi fikk bli ferdige med det her... Jeg skammer meg over han og orker ikke si det til vennene mine hvordan han har blitt... Dette er bare noe av det han sier, og begynner jeg å gråte så sier han enda jævligere ting og og sier han ikke synes synd på meg for fm øre... Jeg har ikke vært positiv når det gjelder han, men jeg ble veldig såret over det han gjorde mot meg da vi var sammen... Han sier at han driter i hva jeg synes og at jeg kan fint synes han er psyko, og han sier at hvis det noen gang skjer noe med han så kommer han til å tro det er meg..

Og jeg må møte han etterpå, tørr ikke sende noen andre når han er sånn:( Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre....

Veldig, veldig rotete innlegg, men jeg må bare få ting ut.... Jeg er så sinnsykkt deppa.. Jeg elsker han og han er jo helt psykotisk, men han mener det er jeg som er det... Han sliter med hjertet og holdt på å dø forrige uke pga hjertet stoppet, så jeg vil jo skilles som venner og vite at ting er ok mellom oss, men akkurat nå klarer jeg ikke si noe... Sier jeg noe stygt til han, kommer han med noen 5 ganger værre og jeg begynner å gråte......

uff:'(

Videoannonse
Annonse
Gjest Libuse
Skrevet

Uff dette hørtes skikkelig fælt ut. Har ikke noen gode råd, men sender deg en :klem: Har du noen gode venner eller familiemedlemmer som kan støtte deg?

Skrevet

Men MÅ du ha mer med han å gjøre?

Skrevet

Jeg har et råd - sil alt han sier gjennom "sur og bitter eks"-silen - da kan du trygt sikte vekk fire femtedeler av det han sier (altså alt det stygge) og bare forholde deg til det lille du må.

Deretter kommer et spørsmål: Om det er slutt mellom dere hvorfor har du kontakt med ham. Dette bryter deg åpenbart bare ned, så la heller være å være i kontakt med ham.

Lykke til.

Skrevet

Hvorfor har du kontakt med ham egentlig? Når han bare er ute etter å lage faen for deg, hvorfor kan du ikke bare kutte ham?

Spar opp penger til ny genser og ikke snakk med ham igjen, det er mitt råd. Når du VET han er sånn setter du deg selv i en rimelig dårlig situasjon når du fortsetter å ha kontakt og du kan banne på at han vet at han kan herse med deg som han vil.

Sett deg i respekt! Si at om han ikke slutter å rakke ned på deg vil han aldri høre fra deg igjen. Fortsetter han så kutter du ham totalt.

Skrevet
Men MÅ du ha mer med han å gjøre?
Det lurte jeg også på.

Dette er jo ikke bra for deg, og det går jo tydeligvis inn på ham også.

Skrevet

Nei, må absolutt ikke ha noe mer med han å gjøre, men jeg synes det er fryktelig synd at to mennesker ikke kan ha kontakt. Jeg mente vel i grunn i dag, hvordanjeg skal forholde meg til han.. Jeg får bare ta det som det kommer, og jeg vil veldig gjerne ha igjen tingene, da det er flere ting som jeg virkelig vil ha... Jeg bare skjønner ikke hvordan det går an å være så lite voksen....

Gjest Naria
Skrevet

Denne genseren, er den din? Eller er det en genser du har gitt han. Er det en genser dere begge har brukt? Hvis du har gitt han genseren, er den hans. Uansett pris. Og må si meg enig med de andre, hva er vitsen med å holde kontakten med en slik person?

Gjest Gjest
Skrevet

Da du sier du har gitt han genseren, kan du IKKE kreve å få den tilbake. Samme om den har kostet 10.000 kroner. En gave er en gave.

Og jeg ikke forstår ikke overhodet at du holder kontakt med en fyr som sier slike stygge ting til deg. Så klart så ønsker man å avslutte forhold på god måte og ha et ok forhold. Men når han absolutt ikke er innstilt på dette, så er dette ønsket ditt helt dødt. Du burde ha kuttet ut ALL kontakt i det øyeblikk han endret personlighet. Så ikke bry deg mer om han, han er bare bitter fyr som ravler ut alt som er annet en rot i sannhet. Han sier ting som han vet kommer til å såre deg, kun fordi han vet det vil såre deg. Unngå fyren for en enhver pris fremover!

Gjest Charming
Skrevet

Jeg ville unngått dette mennesket for alt det var verdt! Han kan jo ikke få gjort deg så mye når dere ikke har kontakt?

Og hva synes du er viktigst? At du blir såret og spyr osv fordi du blir stresset og lei deg - eller at dere skilles om "venner". Hva slags vennskap du kan få ut av det, kan jeg jo heller ikke forstå da, men det er jo så.

Skrevet

ja, jeg får vel bare slutte å bry meg... Og når det komemr til genseren, den er ikke så viktig for meg men det var den som var den utløsende faktoren... Det var ingen gave, den var kun min men den var hos han og han brukte den som regel.. Men for meg er det ikke genseren som har vært noe viktig. Jeg formulerte meg vel dårlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...