Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei.

Sliter skikkelig med økonomiske problemer. Noen som har erfaring med firmaet gjeldsrådgivning.no?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hei.

Sliter skikkelig med økonomiske problemer. Noen som har erfaring med firmaet gjeldsrådgivning.no?

Kommunen der du bor skal kunne hjelpe med dette. Jeg er veldig skeptisk til slike firma, da de i mange tilfeller ikke hjelper, men pådrar skyldneren ytterligere gjeld, samt saker som dette: Gjeldsrådgivningsselskapet Regina AS

Gjest Gjest
Skrevet
Kommunen der du bor skal kunne hjelpe med dette. Jeg er veldig skeptisk til slike firma, da de i mange tilfeller ikke hjelper, men pådrar skyldneren ytterligere gjeld, samt saker som dette: Gjeldsrådgivningsselskapet Regina AS

Kommunene skal kunne hjelpe ja. Men det er ikke alle som kan vente på det. Her jeg bor er det et års ventetid på økonomisk rådgivning på kommunen.

Gjest Gjest
Skrevet
Hei.

Hvis du sliter økonomisk, ville jeg vært skeptisk til å betale for at noen skal rydde opp.. Sett deg på liste til kommunal gjeldsrådgivning i dag! I tillegg kan du kontakte f.eks. JussBuss, Jurk, Jushjelpa, Jussformidlingen etc? Vet at de kan forhandle med kreditorer, spesielt den i Midt-Norge. Er du ute etter budsjett/regnskap, hva med å spørre en økonomi-student (sjekk med høgskole). Utenom dette er det masse du kan gjøre selv. Start med å skaffe deg full oversikt over gjeld (f.eks. via Dun&Bradstreet), inntekt og utgifter. Regn ut standardsatser til livsopphold (se f.eks. dinside.no), og skriv brev om betalingsplan (evt rentefrys) til kreditorer. Spar penger der du kan, og overhold budsjett og betalingsfrister.

Lykke til! :klemmer:

Gjest Glør
Skrevet
Kommunene skal kunne hjelpe ja. Men det er ikke alle som kan vente på det. Her jeg bor er det et års ventetid på økonomisk rådgivning på kommunen.

I tillegg til at hjelpen du får fra kommunen ofte er veldig dårlig, iom at det som regel ikke er kvalifiserte folk som sitter med det.

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Ja jeg har erfaring men gjeldsrådgivning.no

Hadde ikke det vært for dem hadde jeg vært konken for lenge siden. Kommunen kan gi hjelp, men de søker bare utsettelse på din gjeld etter noen mnd er du der du var i utgangspunktet. Det er bullshitt alt som kommer frem i andre diskusjons foraer om at de pådrar deg mere gjeld. Klart at man må betale for at noen vil hjelpe deg ut en jævla vanskelig situasjon. Og det har jeg gjort. Ikke synes jeg det er dyrt heller i forhold til det du sparer over tid. Har ikke opplevd at jeg har fått mere gjeld. Gjeldsrådgivning.no har i hvertfall gjort en fabelaktig jobb for meg og mange andre jeg kjenner. De har stoppet mye av min gjeld og forhandlet til fordel for meg. Har spart utrolig mye bare ved å få slettet renter og gebyrer som innkasso selskaper pålegger deg hver mnd for at du ikke betaler.

anonym

Gjest Gjest
Skrevet
Ja jeg har erfaring men gjeldsrådgivning.no

Hadde ikke det vært for dem hadde jeg vært konken for lenge siden. Kommunen kan gi hjelp, men de søker bare utsettelse på din gjeld etter noen mnd er du der du var i utgangspunktet. Det er bullshitt alt som kommer frem i andre diskusjons foraer om at de pådrar deg mere gjeld. Klart at man må betale for at noen vil hjelpe deg ut en jævla vanskelig situasjon. Og det har jeg gjort. Ikke synes jeg det er dyrt heller i forhold til det du sparer over tid. Har ikke opplevd at jeg har fått mere gjeld. Gjeldsrådgivning.no har i hvertfall gjort en fabelaktig jobb for meg og mange andre jeg kjenner. De har stoppet mye av min gjeld og forhandlet til fordel for meg. Har spart utrolig mye bare ved å få slettet renter og gebyrer som innkasso selskaper pålegger deg hver mnd for at du ikke betaler.

anonym

Det kan man fint gjøre gratis selv, eller ved hjelp av jusshjelp (som er gratis).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...