Anie Skrevet 21. juli 2003 #21 Skrevet 21. juli 2003 Hvordan blir hårene når de vokser ut igjen da? BLir de stive og harde? Jeg hater de såkalte piggene og på meg kan jeg noen ganger merke de allerede samme kveld jeg har barbert meg.. arg.. Sorry at jeg blander meg inn, men jeg tenkte det ikke var nødvendig å starte en ny tråd bare for å spørre om dette :oops:
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. juli 2003 #22 Skrevet 21. juli 2003 Såg ein epilator i ELLOS katalogen...den kosta 300 kr.... er den like god som de du kjøper til 8-900 kroner...... NEI!!! Minnie
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. juli 2003 #23 Skrevet 21. juli 2003 Hvordan blir hårene når de vokser ut igjen da? BLir de stive og harde? NEI!!! det er akkurat det de ikke blir, etterveksten er myk og hårene er tynnere. Hvor mange ganger skal det være nødvendig og gjenta dette?? :o Minnie
Anie Skrevet 21. juli 2003 #24 Skrevet 21. juli 2003 Hvor mange ganger skal det være nødvendig og gjenta dette?? :o Minnie Hadde jeg visst det Minnie - så hadde jeg vel ikke spurt
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. juli 2003 #25 Skrevet 21. juli 2003 Noen ganger skulle man tro at dere bodde under en rot og aldri hadde lest ett kvinnemagasin. Det er kun barbering som gir hard ettervekst fordi hårene kuttes rett av ved hudoverflaten. Alle andre hårfjerningsmetoder fjerner håret ved roten, noe som gjør at hårene som kommer tilbake etter hårfjerningen er både mykere, tynnere og etterhvert blir også antallet hår som kommer tilbake færre og færre, fordi hårsekkene på sikt ødelegges. Og NEI, hvis du har lyse hår på bena så blir de ikke mørke når de vokser ut igjen etter hårfjerning! Har alle fått dette med seg nå?? Minnie
Anie Skrevet 21. juli 2003 #26 Skrevet 21. juli 2003 Det er kun barbering som gir hard ettervekst fordi hårene kuttes rett av ved hudoverflaten. Alle andre hårfjerningsmetoder fjerner håret ved roten, noe som gjør at hårene som kommer tilbake etter hårfjerningen er både mykere, tynnere og etterhvert blir også antallet hår som kommer tilbake færre og færre, fordi hårsekkene på sikt ødelegges. Minnie Jeg har vokset også jeg med jevne mellomrom - hårene ble ikke mykere av den grunn Minnie! Og selv om du er veldig opplyst og lest i mange kvinnemagasiner må du være så forbaska "nesevisene"
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2003 #27 Skrevet 21. juli 2003 Jeg har brukt epilator sikkert nå i 4-5 år. Bruker den bare om sommeren, da jeg er blitt litt plaget med inngrodde hår. Bedrer seg litt når jeg bruker hampvott, men det er å huske på det da.... Jeg syntes det er vondt jeg, iallefall om jeg ikke bruker den regelmessig, en gang eller mer i uken. Men nå har jeg masse hår, som vokser fort da! :cry: Uansett, så er det beste metoden jeg har prøvd. Voks: vrææl..!!!! Med epilatoren, kan jeg iallefall pine meg i mitt eget tempo. *lol*
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2003 #28 Skrevet 21. juli 2003 Hei! Har søkt litt å funnet det dere har skrevet om det siden jeg vurderer sterkt å kjøpe det. Men har fortsatt litt spørsmål. Hva slags type epilator har du? Hvilken kroppsdeler bruker du det på? Hvor lang tid tar det før det vokser ut igjen? Vet dette er veldig forskjellig fra person til person, men hvis mange svarer ser man jo et ca gjennomsnitt! -Silje hva i all verden er en epilator????? :oops: :oops:
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 22. juli 2003 #29 Skrevet 22. juli 2003 hva i all verden er en epilator????? :oops: :oops: En liten maskin som napper ut hårene med roten. Den kan brukes på legger, lår, armer og armhuler. Phillips Satin Ice Optima Minnie
Gjest Dolphina Skrevet 22. juli 2003 #30 Skrevet 22. juli 2003 Jeg har nå kjøpt meg en epilator av merket Braun Silkepil. Prøvde den såvidt den kvelden jeg kjøpte den, men følte ikke at den tok skikkelig... Hvor mange ganger må jeg ta den opp og ned for å få et bra resultat? Har dere noen bra tips for hvordan den tar best? Ønsker også tips om hvordan dere fjerne hårene på bikinilinjen og under armene på den mest skånsomme måten med epiltor... Hvor korte bør hårene være? Er nok ikke av de smarteste i skuffen jeg nei... :oops:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå