Gjest Gjest_Per_* Skrevet 29. mars 2009 #41 Skrevet 29. mars 2009 . Ved skjerpende omstendigheter må det være mulig å gå ut over strafferammen uten spesifisert grense. Ved gjentatte forbrytelser (forutsatt at forbrytelsene ikke skyldtes sykdom som for eksempel narkomani) bør strafferammen økes (om enn ikke nødvendigvis til livsvarig fengsel). Og IQ'en var? Hva så du for deg? 3-4 butikknaskinger = livsvarig fengsel?
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2009 #42 Skrevet 29. mars 2009 Og IQ'en var? Hva så du for deg? 3-4 butikknaskinger = livsvarig fengsel? Slik er det i flere stater i USA. 3 naskinger, og du får livsvarig fengsel, så dette er absolutt relevant å nevne.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2009 #43 Skrevet 29. mars 2009 Slik er det i flere stater i USA. 3 naskinger, og du får livsvarig fengsel, så dette er absolutt relevant å nevne. Og juging - hvor mye er straffen for det?
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2009 #44 Skrevet 29. mars 2009 Og juging - hvor mye er straffen for det? Juging er lov så vidt jeg vet, med mindre det skjer under ed.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2009 #45 Skrevet 29. mars 2009 Juging er lov så vidt jeg vet, med mindre det skjer under ed. Ja, der sa du det.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2009 #46 Skrevet 29. mars 2009 Slik er det i flere stater i USA. 3 naskinger, og du får livsvarig fengsel, så dette er absolutt relevant å nevne. Det vil jeg gjerne ha en link til. Høres veldig usannsynlig ut. Straffen skal tross alt stå i forhold til den kriminelle handlingen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå