Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva er lønnen og gjennomsnittsalderen? jeg er 23 og har arbeidserfaring, vil dette være noe for meg?

Gjest Gjest
Skrevet
Hva er lønnen og gjennomsnittsalderen? jeg er 23 og har arbeidserfaring, vil dette være noe for meg?

Det er enkelte avdelinger du må være over 18 år for å jobbe, på disse avdelingene vil nok gjennomsnittsalderen være høyere enn de andre avdelingene der de fleste er 16-17.

Det er noen år siden jeg jobbet der så hvordan lønnen i dag skal jeg ikke si så mye om.

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for svar.

hvordan var det å jobbe der da?

Skrevet (endret)
Takk for svar.

hvordan var det å jobbe der da?

Det er noen år siden jeg jobbet der men jeg husker det som en veldig morsom tid. Jeg jobbet der når jeg var 18-20år hvis jeg husker riktig. Også jobbet jeg på attraksjonsavd. Glad jeg var 18år fordi da fikk man gjøre litt mer. Som å styre de "store" karusellene. Godt arbeidsmiljø, lønna er ikke noe å skryte av, man får erfaring fra å jobbe med mennesker og innen service, av og til er det lite å gjøre (lavsesong) og andre ganger MYE å gjøre (når det er fint vær og høysesong). Alt i alt så synes jeg det var en bra jobb å ha om sommeren.

Man kan jobbe på flere avdelinger: spill, attraksjoner, F&B osv. Etter flere sesonger kan man evt. jobbe seg oppover som ledere hvis man vil og få mer ansvar. De fleste som jobber der er 16-20år hvis jeg husker riktig. Eller eldre men det gjelder som oftest de som har jobbet der i flere år (sesonger).

Endret av MissStiles
Skrevet (endret)

Jeg har jobbet der et par sesonger, på en av "restaurantene", men var endel yngre enn deg da. Jeg hadde det helt topp på jobb, men tror ærlig talt det er mer stas når man er 16-18 enn når man er 23... Det er noen som er på din alder der også, men de er gjerne ledere ja, så det blir liksom ikke helt det samme.

Husker lønnen var dårligere enn i butikker og den type steder, men vi hadde det veldig morsomt på jobb. Slitsomt til tider, men miljøet var topp (alle var på min alder der jeg jobbet riktignok. 16-18. Og jeg husker det var morsomst første sesongen...).

TusenFryd er vel heller ikke det stedet som behandler de ansatte best... Selv om de skal ha for å finne på mye sosialt for de ansatte på fritiden.

Hvis du først skal søke, ville jeg vurdert attraksjonene. Som gjesten over meg nevner er det flere over 18 år der.

Endret av brumma*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...