Clebra Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Jeg er en av de som ikke orker å la fastlegen ta underlivsundersøkelse. Vurderer å bestille time på Volvat nå, for da slipper jeg lang ventetid. Erfaringer? Vet det koster.
Kissin Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Jeg var på volvat for noen år siden, men var bare hos vanlig lege ikke spesialist. Hadde fått meg en kjip lungebetennelse og fikk ikke time hos fastlegen... Tror jeg betalte rundt 1.500kr, så det er ganske dyrt. Men deilig å slippe ventetid, og det at de har åpent så sent på kvelden
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Skal også til gynekolog på Volvat, men i Bergen. Lurer også på om noen har erfaringer? Jeg har tidligere vært hos sentrumslegene og det var en fryd. Man får litt ekstra service når man betaler dyrt syns jeg. Jeg syns det er verd det når man virkelig har et problem nedentil.
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 var på Volvat, Bergen og var ikke fornøyd! Var hos en sur utlending av en gynekolog. Hadde bestilt time der, for jeg har et prob nedentil jeg sliter med og føler at jeg ikke blir tatt på alvor hos fastlege. Så første hun spør om når jeg kommer: "ja du vil ha celleprøve eller?" JAAA du, jeg oppsøker en dyr privat gyn for jeg vil ta en ussel celleprøve! Jeg bare , eh nei..og måtte pinlig legge ut om mitt problem. Følte hun fortet seg gjennom undersøkelsen og så på klokka hele tiden. Skal aldri bruke 1300 kr der igjen! Aldri!
Siiw Skrevet 5. april 2009 #5 Skrevet 5. april 2009 så utrolig dårlig! : / når man betaler så mye! men tror mange av legene ikke tenker på det.. : ( men du får prøve og bestille deg time! for det er jo ikke lik service alle plasser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå