Gå til innhold

The sims 2 til mac

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet

Er det noen som vet om en butikk i oslo-området som selger the sims 2 til mac? Jeg forsøkte å bestille over nettet for en mnd siden, men har enda ikke mottatt spillet, så det funket dårlig..

Vil derfor gjerne bare handle det rett fra en butikk, men det er ikke så mange som har spill til mac..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Er det noen som vet om en butikk i oslo-området som selger the sims 2 til mac? Jeg forsøkte å bestille over nettet for en mnd siden, men har enda ikke mottatt spillet, så det funket dårlig..

Vil derfor gjerne bare handle det rett fra en butikk, men det er ikke så mange som har spill til mac..

Er ikke 100% sikker, men jeg tror Humac på Oslo City har noen Mac-spill. Mener å ha sett The Sims 2 der...

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du ikke har mottatt det så bør du kontakte dem. Mest sansynlig så har dem det ikke på lager og da kan det ta lang tid, men du vil nok få det, med mindre du ikke avbestilte.

Hvilken nettbutikk kjøpte du det fra?

Gjest Gjest
Skrevet

Er du ikke villig til å vente noen mnd da? The Sims 3 kommer til sommer rundt 20 juni

Skrevet

Humac på City, mulig de har det på Eplehuset også.

Gjest Grafica
Skrevet
Er du ikke villig til å vente noen mnd da? The Sims 3 kommer til sommer rundt 20 juni

Åttende juni er det jeg har hørt :klø:

Gjest Gjest
Skrevet
Åttende juni er det jeg har hørt :klø:

Ser ut som det kommer 2. juni.

Neste generasjon i The Sims-serien, verdens mestselgende PC-spill, vil bli lansert til både PC og Mac juni 2009. På samme måte som Spore, gis spillet ut på en disk som kan brukes på begge plattformer. The Sims 3 kommer også til iPhone og iPod touch.

EA antydet dette i en pressemelding på tirsdag vedrørende ny lanseringsdato for The Sims 3 – 2. juni 2009 (4. juni i Norge). Etter denne pressemeldingen ble de kontaktet av mange som lurte på The Sims 3 for Mac.

Gjest Grafica
Skrevet

Bra de forskjellige kildene blir enige :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...