Gjest bad girl Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 nå vil han bryte kontakten vi har hatt i over et år. det begynte på nett, så skulle vi møtes. og han var på besøk hos meg i 10 dager ca. i mai i fjor (han bodde veeeeeldig langt unna meg så det var ikke barebare og komme på besøk) og han har visst vært veldig forelsket i meg siden da, mere enn jeg trodde! og såg på han som en jeg kan snakke med om alt, siden han sa jeg kunne det. og jeg har fortalt om de mannfolka jeg har hatt nå og da og snakket om de, at de har vært dritt mot meg og rett og slett sånn som man forteller en venn/bekjent, vet ikke helt hva jeg skal kalle han. og vi har ikke sett hverandre siden da, bortsett fra på webcam da. og vi har nok sendt en del "skitne" meldinger også da.... men at han var sååååå forelsket ante jeg ikke. visste at han var forelsket men han sa at det ville nok gå over, han var så vant med sånt eller no sånt han sa. og da han fikk seg dame så trodde jeg ihvertfall at han ikke gadd bry seg så mye om det jeg sa. men det har visst såret han dypt alt av det jeg har sagt om de mennene jeg har vært borti, og det jeg har sagt om han. for grunnen til at jeg ikke tror jeg og han ville passet sammen er fordi han er mer den stille, innadvendte litt dystre typen, men veldig snill og veldig sånn typisk familiefar-typen (som egentlig er min type!?). men som også kan slå seg litt løs på fest også tror jeg nok. men han har noen sider som jeg tror jeg hadde irritert vettet av meg med, han kan virke ganske egoistisk av og til. når jeg spør hvordan det går med han, så svarer han på det og spør aldri tilbake hvordan det går med meg. når jeg får melding fra han så er det for å fortelle noe om seg selv (noe han holder på med, noe som har skjedd o.l.), aldri for å vise interesse for meg eller spørre hva jeg gjør eller hvordan jeg har det. og jeg følte heller ikke noe mye gnist da han var på besøk, jeg er veldig opptatt av øyne, og de fenget meg ikke desverre :/ men vi hadde en gooood tiltrekning av hverandre og vi har samme drømmer og ønsker i livet og han er en bra fyr som man skal være heldig for å ha! men jeg føler det ikke blir rett siden jeg ikke føler den gnisten eller det lille ekstra. han sier at det vil man nok aldri finne uansett, det skjer bare i filmer at man får den der "falle for" og "full pakke" mener han! men han tar meg faktisk for mine ønsker i livet, det at vi er ganske like på en del områder og kanskje for den jeg er? jævli synd at jeg ikke kan falle for han whyyyyyyyyyy????? ><
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 men han har noen sider som jeg tror jeg hadde irritert vettet av meg med, han kan virke ganske egoistisk av og til. når jeg spør hvordan det går med han, så svarer han på det og spør aldri tilbake hvordan det går med meg. når jeg får melding fra han så er det for å fortelle noe om seg selv (noe han holder på med, noe som har skjedd o.l.), aldri for å vise interesse for meg eller spørre hva jeg gjør eller hvordan jeg har det. og jeg følte heller ikke noe mye gnist da han var på besøk, jeg er veldig opptatt av øyne, og de fenget meg ikke desverre :/ men vi hadde en gooood tiltrekning av hverandre og vi har samme drømmer og ønsker i livet og han er en bra fyr som man skal være heldig for å ha! men jeg føler det ikke blir rett siden jeg ikke føler den gnisten eller det lille ekstra. jævli synd at jeg ikke kan falle for han whyyyyyyyyyy????? >< For det første er innlegget ditt FULLT av selvmotsigelser. For det andre, HVORFOR vil du falle for han, og HVA er perfekt ved ham når du skriver som du gjør om ham? Skjønte rett og slett ikke hva du mente med dette innlegget, du vet han ikke er den ENESTE utgaven av det mannlige kjønn?
Gjest Gjest-WE Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Høres ut som han har falt i den klassiske vennefella. Ikke for å snuse i privatlivet ditt, men hadde dere sex mens han bodde der i ti dager? Ti dager under samme tak uten at h*n prøver seg høres kanskje vakkert ut i et eventyr, men hadde det vært en gnist der så hadde det vært naturlig med sex da. Tips: Behandle de du vil ha som kjæreste/elskere som det. Putt de i rette roller. Det er fristende å øse ut sine vonde erfaringer når noen vil lytte, men da plasserer du de trygt og godt i vennesonen. Ihvertfall hvis det ikke er noe sex i tillegg. Vil du falle for noen, gjør kjæresteting sammen. Hva skiller venner fra kjærester? Ofte er det sex. Sier ikke du skal legge deg på rygg så fort du kan, men hvis det ikke eskalerer innen et rimelig tidsrom fisler det hele ut i en vennegreie.
Hilde Christina Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Det finnes jo ikke noe svar på hvorfor man faller eller ikke faller for noen.. Gjør du det ikke er det vel noe ved ham som ikke matcher deg så da er det bedre å fortsette og lete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå