tytebrett Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Jeg er havnet i et lite dilemma.. jeg har problemer med å få orgasmer, har aldri fått det noensinne.. og jeg har som sagt kun hatt ONS der alkohol har vært i bildet, noe som kan si at jeg ikke nødvendigvis har vært den som er beruset vær gang. Men! Nå skal jeg snart ha edru sex med en gutt som jeg allerede har hatt sex med, på fylla! der begge var full.. jeg veeeet at han er ganske erfaren og derfor er jeg redd for å dumme meg litt ut ved å nok en gang fake når vi begge er edru og han skal skjønne det.. HVA gjør jeg...?
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Jeg er havnet i et lite dilemma.. jeg har problemer med å få orgasmer, har aldri fått det noensinne.. og jeg har som sagt kun hatt ONS der alkohol har vært i bildet, noe som kan si at jeg ikke nødvendigvis har vært den som er beruset vær gang. Men! Nå skal jeg snart ha edru sex med en gutt som jeg allerede har hatt sex med, på fylla! der begge var full.. jeg veeeet at han er ganske erfaren og derfor er jeg redd for å dumme meg litt ut ved å nok en gang fake når vi begge er edru og han skal skjønne det.. HVA gjør jeg...? Kanskje være ærlig? Si at du ikke får så lett orgasme,garantert at han tar hensyn så det blir bra
tytebrett Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2009 Ja, jeg ventet nok meg det svaret.. men nå har ikke vi tenkt å bli sammen eller noe sånt, det er bare sex. Og hvis jeg virkelig ikke vil si sannheten med det første, hva skal jeg ellers gjøre? For jeg vil jo for alt i verden få en orgasme og jeg vil ikke ødelegge stemningen med å si "du forresten.. før vi begynner, jeg sliter med å få orgasme så ikke forvent deg gauling.."
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Ja, jeg ventet nok meg det svaret.. men nå har ikke vi tenkt å bli sammen eller noe sånt, det er bare sex. Og hvis jeg virkelig ikke vil si sannheten med det første, hva skal jeg ellers gjøre? For jeg vil jo for alt i verden få en orgasme og jeg vil ikke ødelegge stemningen med å si "du forresten.. før vi begynner, jeg sliter med å få orgasme så ikke forvent deg gauling.." Man gjør det som er rett! Jeg for min del hadde ikke hatt sex med deg igjen om jeg hadde merket fake,mer turn off skal man lete lenge etter.
tytebrett Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2009 Men forventer mannen at man ALLTID må komme..? jeg syns dette er stressende jeg.. jeg har fortalt det til enkelte av de tidligere partnerene at jeg sliter med å få orgasme, og da sier de alltid "jeg SKAL få deg til å komme"..
Gjest gjestkvinne Skrevet 23. mars 2009 #6 Skrevet 23. mars 2009 Man gjør det som er rett! Jeg for min del hadde ikke hatt sex med deg igjen om jeg hadde merket fake,mer turn off skal man lete lenge etter. Anbefaler et glass rødvin eller to før dere hopper til køys .Du MÅ jo ikke være klin edru - om du føler deg litt nervøs med han nye . Er lettere å slappe av med bitte litt alkohol innabords - men IKKE FULL - ikke misforstå . Bare slik at du føler deg mer vell og avslappet .Er ingen vits i å ha sex i det hele tatt - om man er anspent eller føler stress til prestasjoner . Det er bare tull .Vær ærlig fra første stund .Og si evt du vil helst ha et glass rødvin eller to - forde du er litt anspent og trenger det .Det går så naturlig å bra så - ingenting å bekymre seg for .Ingen menn forventer vell at sexen skal være helt etter boka de første gangene .Tar tross alt tid å bli kjent på det området . For noen - lang tid faktisk . Med litt rødvin - blir det nok en deilig natt .... he he
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #7 Skrevet 23. mars 2009 Anbefaler et glass rødvin eller to før dere hopper til køys .Du MÅ jo ikke være klin edru - om du føler deg litt nervøs med han nye . Er lettere å slappe av med bitte litt alkohol innabords - men IKKE FULL - ikke misforstå . Bare slik at du føler deg mer vell og avslappet .Er ingen vits i å ha sex i det hele tatt - om man er anspent eller føler stress til prestasjoner . Det er bare tull .Vær ærlig fra første stund .Og si evt du vil helst ha et glass rødvin eller to - forde du er litt anspent og trenger det .Det går så naturlig å bra så - ingenting å bekymre seg for .Ingen menn forventer vell at sexen skal være helt etter boka de første gangene .Tar tross alt tid å bli kjent på det området . For noen - lang tid faktisk . Med litt rødvin - blir det nok en deilig natt .... he he Signerer!
tytebrett Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 24. mars 2009 Ja, det er jeg helt enig i! For jeg har ikke vært kjempe full alle gangene jeg har hatt sex! Jeg husker alle samleiene jeg har hatt, uansett megden av alkohol.. og jeg syns det hjelper som du sa, å ta et glass eller to, for da roer nervene seg veldig mye..
Gjest Gjest_lars Skrevet 24. mars 2009 #9 Skrevet 24. mars 2009 Er helt klart forskjell på folk, det er jo vel og bra. Personlig ville jeg aldri hatt sex med noen uten at "moderat til sterke" følelser var med i bildet. Føler jeg får såå mye mer utav sex, der vi på forhånd kjenner hverandre "bra/godt", etterhvert begynne å eksprimere med hendene på hverandre. Så når man "kjenner" hverandre bedre begynne med munn/tunge, for så til slutt å knulle vettet av hverandre. Gjorde dette med min nåværende kjæreste og idéen ble godt mottatt. En av de viktigste tingene for meg er at vi kan kommunisere godt, slik at vi vet hva den andre tenker,. Åpenhet og ærlighet, kommer en langt med når det gjelder sex. En annen ting jeg også vil anbefale dere å gjøre er å sjekke ut denne linken tantrisk sex, dette er ikke så skummelt som det kanskje høres ut som. Et lite utdrag: Sakte oppbygging Tantrisk sex handler om å forlenge forspillet. For at begge skal holde nytelsen så lenge som mulig, er det viktig med sakte oppbygging av opphisselsen. Hemmeligheten er å holde seg rett under kokepunktet så lenge som mulig. På denne måten får man mer fokus på selve forspillet og «den seksuelle reisen». Ved stimulering av de fem sansene er målet å oppnå lengre og sterkere orgasmer. Det er viktig å huske at tantrisk sex ikke fokuserer på selve orgasmen, eller på hvor lang sexakten er. Den fokuserer på å forene tanker og kropp, og samtidig om å bringe dere nærmere sammen. Slik jeg da tenker for deres del er: Begynn med å massere hverandre etter at dere har tatt en god og varm dusj sammen f.eks. Massasjen skal ikke fokusere på noe seksuellt med en gang, gjør det først og fremst for å bli avslappet. Når dere har gjort det på hverandre, kan dere gå over til litt mer pupper/innside lår, nærme seg erogene soner, pirre litt. Og resten kan sikkert tenkes seg, (eller ærlig sagt, må drikke morgen kaffen ferdig, å komme meg te h..... ut snart). mvh lars
Gjest Glør Skrevet 24. mars 2009 #10 Skrevet 24. mars 2009 Ja, jeg ventet nok meg det svaret.. men nå har ikke vi tenkt å bli sammen eller noe sånt, det er bare sex. Og hvis jeg virkelig ikke vil si sannheten med det første, hva skal jeg ellers gjøre? For jeg vil jo for alt i verden få en orgasme og jeg vil ikke ødelegge stemningen med å si "du forresten.. før vi begynner, jeg sliter med å få orgasme så ikke forvent deg gauling.." Menn forventer da vel ikke at man skal gaule hver gang? Bare gjør det du føler for neste gang du har sex, og dropp fakinga. Så vil han vel enten tenke at ok, hun får ikke orgasme denne gangen, eller begynne å jobbe for det. Hvis han spør hvorfor du var så høylytt forrige gang kan du jo bare si at du blir det i fylla.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 24. mars 2009 #11 Skrevet 24. mars 2009 Signerer! Ja - syns rødvin er opphissende - kommer alltid i humør til sex da! Tror jeg reagerer allergisk mot rødvin på en rar måte ,blir så varm og rødmusset i huden , pluss kjenner sånn brusing og prikking under huden ,akkurat som om det gjør det lille extra for blodsirkulasjonen - men på en POSITIV MÅTE ..Og har jeg et mannfolk tilgjengelig for sex da - fy flate da blir det hett og godt med sex .... he he Nei anbefaler 2 eller 3 glass rødvin før sex - har utrolige positive erfaringer selv med det he he Har hatt mange hete vellykkede netter med litt innabords .Rødvin er sunt . Har lest det i hvertfall .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå