Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Viste ikke helt hvor hvor jeg skulle legge denne. Men tenkte at dere på denne siden er litt oppdatert på hva som finnes i butikkene. Jo, er på jakt etter en spesiell notis/notat bok. Den er svart med strikk rundt. Forfattere og kunstnere har ofte slike. Tror den er litt eksklusiv... Str vet jeg kke men mindre enn A5. Noen som skjønner hva jeg mener? Dette skal være en presang til en mann. Kom plutselig på at om noen har et tips som er i samme bane så kom gjerne med tips. Takknemlig for svar
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Du tenker nok på Moleskine. "The famous notebook of Picasso and Hemingway", hehe Selges bl a på Notabene, og sikkert de fleste bokhandlere. Elsker dem, har både notatbok og agenda!
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Du tenker nok på Moleskine. "The famous notebook of Picasso and Hemingway", hehe Selges bl a på Notabene, og sikkert de fleste bokhandlere. Elsker dem, har både notatbok og agenda! Tusen tusen takk Det var den ja. Fant en dansk nettbutikk som solger de. Og wow så mye fint. Ble frista til å kjøpe et par til meg selv også. Søte de i pastellfarger. Igjen.... Tusen takk.......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå