Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skal til kirkenes i midten av juni,men har sett litt på hoteller og flybilletter, og det er dyyrt! Noen som har erfaringer med hoteller der? Også utenom de to rica-hotellene som er der? Finnes det andre, rimeligere hoteller der?

Videoannonse
Annonse
Gjest Norway Traveller
Skrevet

Hei tinky_winky :)

Du kan finne god informasjon om Finnamrk og ta et søk på hoteller via siden Norsk Reisemagasin. http://norsk.reisemagasin.com/finnmark/

Det begynner å bli en stund siden jeg selv var i Kirkenes, og det er ikke det helt store utvalget av hoteller i selve byen. Det finnes dog en hel del hyttegrender i nærområdet om du disponerer bil. Neiden er f.eks. rimelig og god overnatting, men ligger en 15-20 min. med bil unna selve byen.

Gjest Charming
Skrevet

Hei,

jeg har bodd på alle hotellene i Kirkenes! Det er et som er rimeligere http://www.hotellwessel.no/

På hotell Wessel får du det du betaler for og thats it. Ganske små rom, men veldig koselig der. Det er midt i Kirkenes, med en bar under og så og si de to eneste "restaurantene" 2 minutter gange unna.

Men av de to Rica-hotellene anbefaler jeg Rica Arctic. Prisene er nogen lunde de samme på de to, og Rica Arctic er nyere, finere og ligger mer i sentrum. Rica Kirkenes ligger på en liten bakketopp før du kommer ned til selve sentrum - så det er litt trøttende selv om det ikke er mer enn 10-15 min å gå. Men da kan man likså godt bo i sentrum. Og Kirkenes er jo ikke akkurat verdens navle, så trafikkstøy i sentrum er IKKE et problem. :)

Bare spør hvis det er mer du lurer på !

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg var der en gang for tre-fire år siden. Da bodde jeg på noe som het Pedersen overnatting - det var rett og slett et gammel ektepar som leide ut et rom. Det var tilgang til bad, og kostet 200 kr for natten. Frokost fikk vi også. Det var jo ikke et hotell på noen måte, men det var en artig og litt annerledes opplevelse.

Skrevet

hei! Takk for svar! har sett på hotell wessel,var ganske grei pris der, og skal jo bare overnatte der, så.. :)

Men er det noe å gjøre i kirkenes..?? :P

Skrevet

hehe, det er det jeg også har inntrykk av... :P men skal forsåvidt bare besøke kjæresten min, så om vi ikke finner på noe særlig tror jeg ikke det gjør så veldig masse ;) Men takk for tips ang hoteller og sånt! :) Hotell wessel var helt ok, eller..? syns rica hadde veldig stive priser.. Og skal jo bare sove på hotellet, så.. Men om badene og rommene er ok på hotell wessel tror jeg at jeg booker meg inn der! :)

Gjest Charming
Skrevet

Jada, det er et helt greit hotell. :) Hvis du skal være der i helgen kan det godt hende det er lurt å spørre om du kan få ett rom som ikke er i først etasje pga diskoteket i kjelleren. Jeg har ikke merket så mye til det - men vi brukte jo også mest hotellrommene til å vorse siden det ikke var lov med alkohol innenfor leirområdene. :P

Skrevet

hehe, okei...;) skal huske på det med diskoteket! :) takk for råd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...