Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Huff. Har gått en måned siden xen slo opp. Jeg har blitt mye bedre, men kommer ikke over hun... Skjedde så plutselig. Ingen tegn i forveien. En dag var det bare slutt. Følelsene hennes var borte... Har vært noen forferdelige bynturer siden den gang. Hun har alltid en gutt på slep på byn, selv om hun drar hjem med venninne. Men i helgen tror jeg hun ble med en kar hjem. Kjipe greier. Er ikke sikker selvfølgelig, men det så nå ut som de dro hjem sammen... Jeg har ikke akkurat oppført meg som en veldig voksen person i det siste. Jeg har prøvd å ha litt kontakt som venner, men det blir ødelagt hver gang vi treffer hverandre på byn. Har kranglet en del på byn og sånn, men når hun styrer på som hun gjør på byn er det lett for å bli litt lei seg, og "angrep er det beste forsvar"... Desverre er jeg ikke klar til å dra med meg hjem en dame fra byn. Har rett og slett null interesse av andre jenter for tiden. Vil bare kjenne x'en sove i armkroken min... Hvorfor kunne ikke hun også ha problemer med å "bli kjent" med andre gutter? Hvis hun først har lyst på et "ligg", kunne hun ringt meg i stedet:) hehe Hadde aldri trodd hun skulle komme over meg så fort da vi var sammen! Vi var jo så forelsket og hadde det så kjekt i lag. Alt var perfekt! Hvorfor kan det ikke være så lett for meg og? Blir så kvalm av tanken på hun i en annen gutts armkrok! Jenter altså... vet aldri hvor du har dem Er det noen jenter her som har funnet tilbake til x'en etter et par ONS?
Gjest Bastian Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Tja, hadde hun fremdeles hatt lyst på et ligg med deg så hadde hun ikke dumpa deg. Du er gammelt nytt. Hun vil ha noe annet og spennende noe: ergo ikke deg. Det er hardt, men det er sannheten. Det er synd at du føler deg såret, gutten min, men hun er ikke kjæresten din lenger. Hold deg vekke fra byen hvis du ikke tåler å se henne, og ta deg sammen. Vær litt mann.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Huff. Har gått en måned siden xen slo opp. Jeg har blitt mye bedre, men kommer ikke over hun... Skjedde så plutselig. Ingen tegn i forveien. En dag var det bare slutt. Følelsene hennes var borte... Har vært noen forferdelige bynturer siden den gang. Hun har alltid en gutt på slep på byn, selv om hun drar hjem med venninne. Men i helgen tror jeg hun ble med en kar hjem. Kjipe greier. Er ikke sikker selvfølgelig, men det så nå ut som de dro hjem sammen... Jeg har ikke akkurat oppført meg som en veldig voksen person i det siste. Jeg har prøvd å ha litt kontakt som venner, men det blir ødelagt hver gang vi treffer hverandre på byn. Har kranglet en del på byn og sånn, men når hun styrer på som hun gjør på byn er det lett for å bli litt lei seg, og "angrep er det beste forsvar"... Desverre er jeg ikke klar til å dra med meg hjem en dame fra byn. Har rett og slett null interesse av andre jenter for tiden. Vil bare kjenne x'en sove i armkroken min... Hvorfor kunne ikke hun også ha problemer med å "bli kjent" med andre gutter? Hvis hun først har lyst på et "ligg", kunne hun ringt meg i stedet:) hehe Hadde aldri trodd hun skulle komme over meg så fort da vi var sammen! Vi var jo så forelsket og hadde det så kjekt i lag. Alt var perfekt! Hvorfor kan det ikke være så lett for meg og? Blir så kvalm av tanken på hun i en annen gutts armkrok! Jenter altså... vet aldri hvor du har dem Er det noen jenter her som har funnet tilbake til x'en etter et par ONS? Skjønner ikke at du vil ha henne tilbake når hun har vært å hekka på noen andre! Finn deg noe nytt selv og hekke på
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Jenter altså... vet aldri hvor du har dem Der sier du noe klokt. Når en jente dumper deg, så er det noe hun har planlagt i lang tid, og mest sannsynlig har hun også funnet seg en ny før hun dumper deg. Nå som du er klok av skade, så husk å alltid hold sjekketeknikkene dine vedlike, selv om du er i forhold. Er også lurt å ha en reservejente å falle tilbake på straks dama dumper deg. Kanskje jeg generaliserer litt, men det har ivertfall stemt med alle jenter jeg kjenner.
Gjest j24 Skrevet 23. mars 2009 #5 Skrevet 23. mars 2009 Jeg er i VELDIG lik situasjon som deg, bare at jeg er jenta. Vi var sammen i 3,5 år, før jeg møtte en annen gutt og falt for han. Jeg mistet totalt følelser for ex, og gjorde det slutt, fordi jeg ville "utforske" litt og rett å slett slå ut håret. Det har vært slutt ett halvt år nå og han er veldig kontrollerende og sjalu, noe som er utrolig turn-OFF og dette funker IKKE om man vil ha ei jente tlbake. Han har heller ødelagt for seg selv ved å hele tiden spørre og mase om livet mitt og sutre hvis jeg har møtt/kysset/rotet med en annen. Jeg foreslår, ett godt råd fra meg, er å holde deg unna. Jeg tar utifra min egen situasjon, hva min ex kunne gjort anderledes for å få meg tilbake. Hadde han holdt seg unna, og hatt sitt eget liv, hengt med sine egne venner og gjort MEG nysgjerrig på hva han gjør, hva som foregår nytt i hans liv, hadde han kanskje hatt en sjans om jeg fikk utforske litt ute, og mulig jeg hadde forstått hvor god ex faktisk er, utifra andre gutters feil og mangler! Nå er han bare irriterende og jo mer han maser dess mer vil jeg ut å feste. Jeg vil beholde vennskapet mellom oss fordi jeg er utrolig gla i han. Han er faktisk en av de beste menneskene jeg har i livet mitt. Men han gjør dette vanskelig. For å ha best sjans for å få henne tilbake, er det som er verst for deg, nemlig å holde deg unna. Ikke oppsøk hun. La hun oppsøke deg. Men dette tar selvfølgelig tid.. Jeg sier ikke at hun kommer til å komme tilbake, men at du har størst sjans om du rett å slett backer unna:) Kanskje er hun som meg som bare trenger litt "action" i hverdagen;) Det blir man lei av etterhvert, husk det;) Masse lykke til, håper dere finner tilbake til hverandre:)
Gjest Fru Skrevet 24. mars 2009 #6 Skrevet 24. mars 2009 Hmm, for noen år tilbake slo vi opp. Eksen kunne ikke komme over meg, det visste jeg, men han var flink som holdt seg litt unna. Jeg ville liksom utforske verdenen utenfor oss, så jeg fant meg noen kjekke karer som jeg hadde det moro med. Han så hele affæren min med gutta med egne øyne og beholdt vettet i behold, holdt sutringen for seg selv. Det fortsatte helt til i dag, men exen har tatt seg sammen og sendt sms, bedt om vi kunne gi forholdet en sjanse til. Jeg ble veldig glad, egentlig. For jeg savnet ham, og jeg sa ja med en gang. Hvis han hadde vært påsliten og sutrende, hadde jeg såklart mistet lysten på ham. Men derimot holdt han seg unna, så jeg måtte lure på hvordan det går med ham. Og så fikk det meg til å savne ham. Så mitt råd er at du bør holde deg unna, og oppføre deg normalt. Dvs. smile til henne selv om hun har en annen mann i armkroken. Om hun fortsatt har små følelser for deg, så vil hun lure på hvorfor du ikke reagerer. Da vekkes nysgjerrigheten hennes til live. Men så klart er folk forskjellige. Noen gir fullstendig faen, noen ei. Men det siste du gjør er å oppføre deg som en drittsekk.
Gjest Gjest_Big_* Skrevet 24. mars 2009 #7 Skrevet 24. mars 2009 "Oppføre deg som en drittsekk"... Det spørs vel hvem som er drittsekken her. At noen gidder å ta tilbake noen som deg er over min fatteevne...
Hilde Christina Skrevet 24. mars 2009 #8 Skrevet 24. mars 2009 Em.. Hvorfor i all verden er dere på samme sted når dere er på byn? Om dere bare krangler og du ikke takler å se henne med noen annen, kan du ikke bare dra et annet sted da?! Og om hun har dumpet deg er det jo logikk at hun ikke søker deg for bare et ligg; Du er gammelt nytt.
mrnice Skrevet 24. mars 2009 #9 Skrevet 24. mars 2009 Du Fru. Eksen din har ikke mye selvrespekt ivertfall. Hvem tar tilbake eksen sin som ville "utforske verden utfor forholdet"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå