Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Skal 3 uker til Hellas i mai og jeg er ikke den som blir så raskt brun. Har sett reklame på betakaroten tabletter om at det både skal hjelpe til med å få en raskere, finere brunfarge samt at det forebygger solbrenthet. Noen som har forsøkt dette og stemmer det? Om det fungerer lurer jeg på om det finnes flere merker og hvilken du har forsøkt? Hvor lenge før ferien bør man starte med det? Takker så mye for alle tilbakemeldinger:-)
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Nei, det hjelper ikke på brunfargen min ihvertfall. Den har alltid glimret med sitt fravær uansett om jeg har brukt betakaroten i lange tider eller ikke. Det eneste jeg har merket noen forskjell på, er at sol-eksemen ikke blir fullt så plagsom når jeg bruker betakaroten.
Gjest Gjest_lene_* Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Jeg merker ikke forskjell på brunfarge, men har ikke fått soleksem
IloveNY Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 Blir vel ikke noe raskere brun, men jeg synes fargen holder seg litt lengre enn når jeg ikke bruker betakaroten
skruf Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 Hvis du begynner å ta det noen uker før du drar blir du ikke så raskt solbrent...jeg gjør det foran hver ferie! Synes også brunfargen holder seg lengre. Vi var i Afrika nettopp og jeg tok betakaroten men ikke mannen min. Han har mistet mye av fargen men s min holder enda! Gir det også til barna for å forebygge soleksem og solbrenthet. Det styrker huden veldig fint!
hkarls1 Skrevet 27. mars 2009 #7 Skrevet 27. mars 2009 Jeg brukte betakaroten før jeg dro til Hellas i to uker i fjor. Jeg ble raskere brun enn jeg har blitt før. Jeg tok da en del sol før jeg dro for å bygge opp farge,selv om mange sier det ikke er lurt. Da jeg var i Hellas glemte jeg ofte å ta tablettene, så jeg tok de litt nå og da. Men jeg har aldri blitt så brun før som jeg var i fjor sommer. Så jeg skal nok kjøpe meg betakaroten før sommeren i år også :D
Gjest Gjest_Susanne_* Skrevet 31. mars 2009 #8 Skrevet 31. mars 2009 Hei. Jeg drikker en betacaroten drikk hver dag, den gir huden min mer glød, føler meg friskere og ikke så gråblek etter jeg startet på den. Den inneholder også antioxidanter og flere gode vitaminer som kroppen min liker, blir heller ikke solbrendt lenger og slipper også unna soleksemen... den koster litt men er vel verdt pengene. Kjøper den på nett og får den sendt hjem i posten, enkelt og greit Jeg har bestillt den herfra : http://www.cosmopharmas.com/NO54055/ Om sommeren tar jeg i tillegg beta caroten tabletter, blir brunere, får en mye jevnere farge over hele kroppen og fargen sitter enda lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå