Gå til innhold

Serviettringer m/monogram i embossing!


Imax

Anbefalte innlegg

Nå har jeg laget serviettringer i tykt papir (samme som vi brukte i invitasjonene våre) (litt av en jobb å klippe til 65 stk, men...).

Så har jeg fått laget stempel av monogrammet vårt og så har jeg hatt på embossingpulver i sølv (vi har himmelblått og sølv som farver) og varmet det litt over brødristeren. Det blir dødslekkert! Og det er egentlig lett å lage også (har fått en på jobben til å lage en serviettringmal som jeg har klippet rundt og brukt til å tegne opp de andre).

Har ikke tatt bilde av dette enda, men når jeg gjør det skal jeg gi dere lenke.

Dette kunne jo være en idè for flere? Det er ikke dyrt å få bestilt stempel (et par hundrelapper), og embossing er kjempe lett. Det går jo også an å kjøpe ferdig stempel med ringer, hjerte osv. hvis man heller ønsker det.

Dersom noen har lyst til å prøve, er det bare å sende meg en PM m/mailadresse, så sender jeg over PDF-en med serviettringmalen som bare er å printe ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nattsvermer

Jeg får ikke til å sende deg pm. Får opplyst at jeg har feil brukernavn eller feil passord. :(

Jeg likte ideen din. Kanskje du kan sende meg en pm med malen som du klipte etter, gjerne bilder også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til å se bilder fra bryllupet, det er ut som om du blir så gjennomført, med lyseblå(perler) på sko, tiara etc - klokka var kjempelekker!! Hvordan lagde du den??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Monogram?

Det var da utrolig avansert.

Trodde det var mest for de konglige, jeg ...

Men det var flotte serviettringer (og flott monogram, for all del)

Kommer sikkert til å bli et meget gjennomført bryllup.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for komplimenter! Vil bare si at jeg ELSKER å lage ting, men ellers er jeg ikke så opptatt av detaljer i bryllupet. (høres sikkert rart ut, men...)

Det er litt vanskelig å forklare hvordan jeg laget klokken, men jeg tok en klokke, fjernet reima, beholdt "pinnene" som reima sitter fast i, og festet to tråder på dem. Så lagde jeg dem som smykkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest overrasket

Var innom for å kikke på serviettringene dine etc. det var ganske stilig, klokka likte jeg veldig godt. Men alvorlig talt, har du tenkt å gå med de skoa??????????? :hoho: Unnskyld at jeg sier det men er redd du blir gjort til latter da altså. Det minner meg mest om en fjortis som må skrive bokstaven til den en er forelsket i over alt...........

Beklager hvis jeg er stygg nå, men gjør det egentlig for å være snill..... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tabby

Skoene vil vel ikke synes så mye under kjolen så da blir det vel uansett ikke mange som ser det? Selv så synes jeg det er litt koselig jeg da, en ekstra markering for den man gifter seg med.

Monogrammet på serviettringene var kjempetøft! Tror nok det blir et stilig bryllup jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...