Gjest aner ikke! Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 denne fyren har likt meg en stund nå tydeligvis, og vi har hengt en del sammen i det siste og skulle også på fest sammen i helgen hos en god venninne av meg. vi hadde en kjempemorsom kveld og begynte og rote, han ble med meg hjem og lå over til neste dag og vi koste oss masse og hadde det kjempe gøy og koselig hele den dagen. og etter han drar og jeg ringer mine venninner som også var på den festen, så får jeg høre av den ene venninna mi at han er kjempeforelsket i meg og det kribler når han ser smilet mitt og det var visst ikke med måte på. og jeg synes jo dette er kjempekoselig og få høre, selv trenger jeg litt tid på og bli kjent men liker fyren godt så langt. så ringer jeg til den andre venninna mi og hun forteller at han hadde prøvd seg på henne! imens de hadde sittet på et av rommene alene (for å røyke) og de andre hadde gått, så hadde han sagt mye som at om hun hadde vært dama hannes skulle han ha tatt mye bedre vare på henne enn eksen hennes, og om ikke de kunne ha nach alene sammen for å bli bedre kjent. han kysset henne til og med på halsen mens han sa han var glad i henne (han har møtt hun en gang tidligere og det var da jeg og han var innom en liten tur en kveld!!!wtf! ) og han sa flere ganger at han var glad i henne, noe jeg hørte også flere ganger. og på dansegulvet da vi var ute, så danset han mye "etter" henne selv om hun gikk unna, til og med puffet han unna. og hele veien hadde hun selvsagt avvist han siden hun vet at han og jeg har fått god kontakt i det siste og at hun vet at han liker meg! og det skal sies at han var full!! uansett om det ikke skal være noe unnskyldning! og jeg sendte melding til han og spurte hva det her var for noe...og om det var sant, men han nekter på det! og jeg vet jo han er forelsket i meg, folk sier de kan se det på hele han når vi er sammen. og han ble ganske sjalu da jeg satt med min kompis og pratet og da jeg danset med han, det likte han tydeligvis ikke!! selv om han ikke sa noe, så vistes det på hele fyren og de blikkene han sendte til kompisen min og dette er han som fremsto som en fyr som virkelig er den som tar vare på den jenta han har og han har blitt forbannet når de mannfolkene jeg har vært innvolvert med tidligere har behandlet meg dårlig (!!!) men hvordan vite om hva som er sant? jeg vet at venninna mi ikke ville lyve til meg om noe sånt! hun er venninna mi og jeg vet hun vil meg alt godt! men igjen var også hun godt beruset/full og kanskje forvekslet han med en annen??? ikke tror jeg det heller for hun virket sikker i sin sak! og han....han er jo forelsket, og "alle" vet jo at han har vært kin på meg en stund så hvorfor vil han ødelegge det?? jeg får ikke dette til og stemme
vilja Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 (endret) Jeg tror ikke veninna di lyver. Det er heller han. Han lyver sikker t til deg ogå. Mulig han prøver seg på alt som går. Hva med å sette opp en felle for han?- Og finne ut hvor han står i forhold til deg og deres forhold. Få noen til å flørte med ha, og se om han går i fella ved å prøve seg på vedkommende. Da vet du hvordan han er. Jeg har truffet tre-fire hankjønn som har oppført seg på mer eller mindre samme måte. Ikke noe å samle på. De er bare ute etter morro. -og å prøve å skule utroskapen/interessen ovenfor deg. Når du går så kommer de løpende og skal forandre seg etc, etc, m det blir dere to igjen. tiks, tiks. Endret 23. mars 2009 av vilja
Gjest TS Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 jeg snakket med den andre venninna mi som var på den festen, (hun som han hadde fortalt at han var så forelsket i meg til) og hun hadde sett at han var veldig nærgående hos denne venninnen min og hvisket i øret hennes og hun hadde jo trekt seg unna så klart. veldig godt tips du kom med får se hva som skjer!! :D men han er no ikke den skarpeste kniven i skuffa som av alle jenter gjør dette med venninnen min!! når han var med meg hjem til henne for å hilse på, og vi fortalte at dette er gjengen våres lissom, og han vet vi henger mye sammen og er gode venner. haallooo...tror han ikke vi snakker sammen!??!? trodde han virkelig at hun hadde tenkt og gå bak min rygg og falle for flørtingen hans!!?!? egentlig ganske patetisk!
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 Jeg tror at han liker deg veldig godt, men det er klart at han også kan være tiltrukket av en annen person på en fest... Jeg tror ikke at du skal bry deg så mye om dette, kanskje han er/var usikker på om du liker/likte ham tilbake... Jeg har selv klina med en fyr på fest da han jeg lenge hadde vært forelska i ikke virket interessert. Jeg likte jo ikke han jeg klina med "på den måten"...
Mir Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 Tror han liker deg. Og selv om man er full, så er det noen som blir så "glad i deg" , alså i omtrent hvemsomhelst som er på festen. Har selv et par kompiser som er så fryyyktelig glad i alle sammen og snakker seriøst med dem på fest. Jeg har tenkt jaja, de ble vel litt emosjonelle når dem drikker! Jeg skjønner at du er usikker her.
Nienna Skrevet 25. mars 2009 #6 Skrevet 25. mars 2009 Er det der noe å reagere på da? Altså, nyttårsaften, jeg hadde vært sammen med typen i halvt år, ++, og når bildene fra festen vi var på havnet på facebook fikk hun som holdt festen (og la ut bildene) flere spørsmål om han ukjente fyren var min eller venninna mi sin type. Han koste i vei med henne, danset, holdt rundt henne, og jeg forstår at folk lurte. Men jeg vet at han bare er sånn. Han flørter med alt som kan gå (og en del som ikke kan gå). Men likevel er han virkelig en sånn kjernekar som tar vare på meg til de grader. Når man er full, så er man ofte veldig glad i folk, som det ble sagt tidligere, og er man litt flørtete fra før, så blir man ofte veldig flørtete etter ett par drinker. Jeg ser ikke at det er noe å ta på vei for i det hele tatt, jeg.
Gjest TS Skrevet 25. mars 2009 #7 Skrevet 25. mars 2009 i går så sa jeg til han at vi skulle bare drite i alt, mye pga meg selv, som at jeg ikke orker mannfolk for tiden og vil ta vare på meg selv og finne meg selv igjen o.l. av forskjellige årsaker. men mye pga oppførselen hans i helgen, og det at han ikke har tatt kontakt de 2 siste dagene, og da han var her så følte jeg kanskje mer at det var på det vennskapelige plan. følte heller ikke så mye tiltrekkelse, men mye fordi han fortalte at han var så beskjeden og sjenert når han var til meg. og jeg følte ikke at jeg fikk mye kontakt med han (øyekontakt o.l.) kanskje det bare var denne gangen da? og da sier han at han har vært stille fordi han ikke har ville vært for frampå i frykt for å skremme meg (han var en del til meg i forrige uke). men jeg tenker som så...om vi skulle dratt på fest en del frammover, og kanskje etterhvert bli et par. skal han gjøre masse dumme ting han ikke husker hver gang? hva om han drar den for langt en gang? han husker jo ingenting av det! tanken gjør meg kvalm, og jeg blir kvalm av han om han gjør sånt! men om dette var en en gangs hendelse (han sier han ikke pleier gjøre dumme ting i fylla) gjorde jeg noe dumt nå?? burde jeg gi han en sjangse til?
Gjest TS Skrevet 25. mars 2009 #8 Skrevet 25. mars 2009 Er det der noe å reagere på da? Altså, nyttårsaften, jeg hadde vært sammen med typen i halvt år, ++, og når bildene fra festen vi var på havnet på facebook fikk hun som holdt festen (og la ut bildene) flere spørsmål om han ukjente fyren var min eller venninna mi sin type. Han koste i vei med henne, danset, holdt rundt henne, og jeg forstår at folk lurte. Men jeg vet at han bare er sånn. Han flørter med alt som kan gå (og en del som ikke kan gå). Men likevel er han virkelig en sånn kjernekar som tar vare på meg til de grader. Når man er full, så er man ofte veldig glad i folk, som det ble sagt tidligere, og er man litt flørtete fra før, så blir man ofte veldig flørtete etter ett par drinker. Jeg ser ikke at det er noe å ta på vei for i det hele tatt, jeg. jeg er pleier overhode ikke og reagere på sånt om jeg har kjæreste. venninna mi kom jo bort til meg på den festen og sa "han er litt flørtete av seg" (pga dansingen, og jeg vet venninna mi er sånn type som absolutt ikke tolererer noe som helst flørting om det hadde vært sin kjære ) og jeg svarte "ja han er bare sånn". jeg brydde meg ikke! men når han satt i rom alene med hun og foreslo at de skulle bli bedre kjent, og foreslo at de to skulle ha nach alene pluss at han kysset henne på nakken! da ringer det noen bjeller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå