Gå til innhold

ca pris på leie/kjøpe dress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min kjære skal ha en beige/brun dress med vest og kravat. noen som vet ca pris på evt kjøpe verses leie på slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi så på gråbrun dress til sambo i helgen, og det ligger på mellom 3 og 5000 kr (uten kravat)

Leie vet jeg desverre ikke :)

Skrevet

Vi betalte ca 5600 kroner for en fin dress, skjorte, vest, kalvekryss, belte og fikk et par "eksklusive" sokker på kjøpet :P

Vi valgte å kjøpe siden sambo er veldig glad i å pynte seg med dress, og det er en dress som kan brukes i ettertid. :)

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_guri_*
Skrevet

Vi har vært og kikket på full pakke; svart dress, hvit vest og kravat + skjorte, alt fra Frislid (skikkelig fin kvalitet!!) og det kommer på ca 7000,- Litt dyrt, men brudgommen får seg en skikkelig fin svart dress som kan brukes i mange anledninger seinere... :)

Gjest Gjest
Skrevet

Vi har kjøpt beige dress med vest/kravat. Totalt kom det på 6000,-.

Skrevet

Vi leier sjakett i Drammen, og prisen ble totalt 3500,- Da var det 2700,- i leie og 800,- for skjorte som måtte kjøpes. Helt overkommerlig:)

Skrevet

Pakketilbud på House of Singles i Oslo nå. 2990,- for dress, skjorte og slips/sløyfe. Godt utvalg og suveren service :)

Skrevet
Vi betalte ca 5600 kroner for en fin dress, skjorte, vest, kalvekryss, belte og fikk et par "eksklusive" sokker på kjøpet :P

Vi også.

Sjekket pris på leie, og det ville komme på ca 3500,-.

Skrevet

Kan virkelig anbefale House of Singles jeg også! Dress, skjorte, vest og kravat - 3500 kroner ferdig tilpassa. Og bare å komme innom hvis det trengs å tilpasses noe mer når det nærmer seg, så ordner de det gratis. :tommelopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...