Gjest Kråkaa Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 og du er på ett offentlig sted med mye folk rundt deg,hva gjør du da?
Telys Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Jeg hadde gått på toalettet å klødd meg Hvis det ikke er et toalett i nærheten,så hadde jeg satt meg ned å prøvd å gnikke rompa litt diskrè på stolen,å håpet at det hjalp
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #5 Skrevet 23. mars 2009 Hvis man tar seg tid til å tørke seg skikkelig etter dobesøk og har en god hygiene så får man ikke det problemet.
*Numi* Skrevet 23. mars 2009 #6 Skrevet 23. mars 2009 (endret) Hvis man tar seg tid til å tørke seg skikkelig etter dobesøk og har en god hygiene så får man ikke det problemet. Det er jo bare tull! Man kan da klø hvor som helst på kroppen fra tid til annen uten at det har noe som helst med urenslighet å gjøre. Noen ganger klør man - sånn er det. Men ja, tilbake til topic'en: Det er det verste! Å få slik intens kløe offentlig! Men klør det såpass så må jeg nesten bare klø, og prøve å gjøre det diskré, så ingen ser det. Endret 23. mars 2009 av *Numi*
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #7 Skrevet 23. mars 2009 Klør kun i rompa om jeg av en eller annen grunn ikke får dusja på en stund jeg men...
Telys Skrevet 23. mars 2009 #8 Skrevet 23. mars 2009 Kan klø like ofte om jeg nettopp har kommet ut av dysjen som hvis jeg ikke har dysjet på en stund. Klø kan man gjøre uansett,trenger ikke ha noe med hygiene å gjøre. Men heldighvis har jeg sluppet unna intens kløe når jeg ikke har sjangs til å klø igjen
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2009 #10 Skrevet 26. mars 2009 Kan klø like ofte om jeg nettopp har kommet ut av dysjen som hvis jeg ikke har dysjet på en stund. Klø kan man gjøre uansett,trenger ikke ha noe med hygiene å gjøre. Kanskje du har hemoroider?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå