Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Icechick, siden u er frisør forteller jg deg dette, håper u kan hjelpe meg. Dette er noe som skjedde for 2-3 dager siden. KJøpte kerastase nutridefense hårkur..sa ifra til frisøren om at jeg hadde litt sensitivt hodebunn, pleier å klø litt og har litt flass. Men etter å ha brukt en sjampoo fra kerastase ble kløen og flassen litt mindre, men nå etter å ha bare brukt litt av denne hårkuren klør jeg som faen ( får ikke sovet om natta), og det virker som om flassen kommer tilbake- Denne hårkuren innegolder parafin fikk jg oxo sett på etiketten etter først å ha brukt den. Men når jeg gikk tilbake med den ville de ikke ta den imot, sjfen sa brått at de ikke kan selge den igjen siden embalasjen er tatt av. Uff...kostet jo veldig mye for meg som er student...uff
Neytiri Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Icechick, siden u er frisør forteller jg deg dette, håper u kan hjelpe meg. Dette er noe som skjedde for 2-3 dager siden. KJøpte kerastase nutridefense hårkur..sa ifra til frisøren om at jeg hadde litt sensitivt hodebunn, pleier å klø litt og har litt flass. Men etter å ha brukt en sjampoo fra kerastase ble kløen og flassen litt mindre, men nå etter å ha bare brukt litt av denne hårkuren klør jeg som faen ( får ikke sovet om natta), og det virker som om flassen kommer tilbake- Denne hårkuren innegolder parafin fikk jg oxo sett på etiketten etter først å ha brukt den. Men når jeg gikk tilbake med den ville de ikke ta den imot, sjfen sa brått at de ikke kan selge den igjen siden embalasjen er tatt av. Uff...kostet jo veldig mye for meg som er student...uff Uff høres ikke behagelig ut... Først vil eg spørre deg....bruker du fortsatt den sjampoen før kløen? hvilken av dem da? Kurer skal aldri ned i hodebunnen....dette fordi vi har en naturlig balsam effekt fra hodebunnen. du skal ta det fra hestehalen og ut....men man kan alltid reagere på produkter....og da burde man kunne gå tilbake å klage....skjønner ikke at frisøren ikke ville ta den, fordi de taper jo ikke penger, vi leverer den som vanlig tilbake til leverandøren. Ja desverre har akkurat denne kuren parafin.....dette har eg også tatt opp med vår leverandør fordi eg har fått øye på dette. Ikke alle av kurene til kerastase inneholder dette......men desverre så er dette sånn som en mineral olje..... Men eg må si at mengden er liten i forhold til billige produkter..... send meg en pm hvis du lurer på noe mer Til TS: beklager vi gikk litt vekk fra opprinnelige spm
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Uff...ja...aldri mer den frisørsalongen:( Men jeg veit jeg spør for mye nå...men kan der u jobber ta i mot dette produktet..eller må dere ha solgt den selv for å kunne sende d tilbake til leverandøren? Vil så gjerne ikke kaste 345 kroner rett i søpla :S
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 forresten den sjampoen jeg brukte før er den blåe..lyseblå krukken. Den jeg bruker nå er bain recharge for tørr hodebunn. Hvilken synes u er best av dem?
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #5 Skrevet 23. mars 2009 Eller er det mulig at jeg sender den direkte tilbake til leverandøren? Jeg ødelegger hele tråden ser jeg...beklager så mye.
Neytiri Skrevet 23. mars 2009 #6 Skrevet 23. mars 2009 (endret) Eller er det mulig at jeg sender den direkte tilbake til leverandøren? Jeg ødelegger hele tråden ser jeg...beklager så mye. TIl gjest....kan ikke du lage en egen tråd, så stjeler vi ikke her ifra...hehe svarer deg der vettu Jag delade ut er diskussion till en ny tråt /Furstina )mod) Endret 23. mars 2009 av Furstina
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 23. mars 2009 #7 Skrevet 23. mars 2009 Hei, ice-chick. Lagde en egen tråd jeg. Her kan u svare på de spm jg stilte. Tusen takk...dette betyr mye for mg
Neytiri Skrevet 23. mars 2009 #8 Skrevet 23. mars 2009 Uff...ja...aldri mer den frisørsalongen:( Men jeg veit jeg spør for mye nå...men kan der u jobber ta i mot dette produktet..eller må dere ha solgt den selv for å kunne sende d tilbake til leverandøren? Vil så gjerne ikke kaste 345 kroner rett i søpla :S forresten den sjampoen jeg brukte før er den blåe..lyseblå krukken. Den jeg bruker nå er bain recharge for tørr hodebunn. Hvilken synes u er best av dem? Eller er det mulig at jeg sender den direkte tilbake til leverandøren? Jeg ødelegger hele tråden ser jeg...beklager så mye. Desverre så er vi nødt til å ha solgt den for å returnere den, plus at eg pleier å notere meg at kunden tåler ikke varen. Ja den første tipper eg var Bain vital eller Bain Riche........den har noen reagert på pga citrus innhold......men Eg er veldig fornøyd med kerastase sin nye bain recharge. Den inneholder en bakterieflora (bioflorine) som rebalanserer hodebunnen.....så den er kjempefin og fleste har ikke reagert dårlig på den....faktisk ingen eg kjenner så langt. Syns du burde gå tilbake til frisøren igjen og snakke nøye med sjefen. Hun burde ikvertfall kunne ringe opp leverandøren og sjekke om ho kan ta produktet tilbake og ikke betale for innkjøpspris siden det ikke er hennes feil at du har reagert på produktet...hvis ikke dette fungerer så hadde eg ringt opp kerastase sine lokaler....det er de samme som loreal sine lokaler....i sandvika....de burde ha svar til deg....
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #9 Skrevet 23. mars 2009 Hei, og takk for svar. Jeg snakka md henne istad, og hu sa oxo d at jg da bare får ringe kerastase og snakke md dem. Da gjør jg d..tusen takk...
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #11 Skrevet 23. mars 2009 Vet ikke hva greia var her men jeg reagerte på den grønne flasken med shampo til kerastase og fikk bytte den i en lyse blå/grønn flaske som skulle være mildere... kerastase er ikke noe milde shampoer og er så vanvittig at de skal koste så mye..
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #12 Skrevet 23. mars 2009 Hei, TS her. D var nettopp dette jg prøvde å fortelle sjefen, at selv ting som er brukt pleies vanligvis å byttes. Men hu sjefen var så snål.,...jaja
Neytiri Skrevet 23. mars 2009 #13 Skrevet 23. mars 2009 da hadde eg nok ikke dratt tilbake ditt...hvis dem ikke kan ha litt service som faktiskt er endel av jobben
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå