Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd å bli gravid i noen måneder uten hell. Mellom eggløsning og menstruasjon har jeg alltid hatt en del symptomer som kan minne om graviditet, men det har aldri vært det. Den siste måneden derimot har kroppen min vært helt på styr. Jeg har hatt smerter og stikninger i magen gjennom menstruasjon og etter. Puppene mine ble ømme før eggløsning og i magen kjenner jeg både rare stikninger, merkelige ilinger (som om noen har skyter en rakett opp i livmoren på en måte) og alt er bare utrolig rart. Som sagt har jeg hatt symptomer mellom eggløsning og mens (aldri så sterke som nå), men jeg har aldri hatt det gjennom menstruasjon, mellom menstruasjon og eggløsning og at det fortsetter å vare.

Jeg har tatt en graviditetstest som var negativ. Har også tatt en blodprøve hos legen for to uker siden som jeg ikke har fått svar på, så antar at den også er negativ.

Er det mulig at jeg kan gå gjennom et innbilt svangerskap? Altså at hodet mitt er klar over at jeg ikke er gravid, men kroppen har så lyst på barn at den skaper masse symptomer? Går dette egentlig an?

Jeg kan jo legge til at jeg tar akupunktur for å lettere bli gravid, så kan jo hende symptomene kommer av dette, men det er vel også litt rart - eller..?

Setter stor pris på svar/synspunkter på dette, da jeg lurer på hva i alle dager som egentlig foregår.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Cyster på eggstokker/livmor?

Er det jeg har symptomer på cyster? Det hørtes ikke oppløftende ut. Legen neste!

Gjest Alabama
Skrevet

Burde kanskje sjekkes ut av en lege.

Skrevet

Ofte så er man som prøver mye mer oppmerksom på ting som skjer i mageregionen... Så kan godt hende at dette har vært der tidligere også, du har bare ikke tenkt over det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...