Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Jeg hadde sex med en fyr nylig og er redd for at han ikke synes jeg var bra. vi hadde oss i flere ulike stillinger, og jeg satt oppå han så han kom blant annet. Han ville en gang til etterpå. Og da vi våknet senere var han klar for mer kos... Jeg har ikke så mye erfaring med sex og derfor jeg er litt nervøs, men man hadde vel merka om han syns d var helt forferdlig? Det var han som stort sett hadde styringa da vi holdt på, men en av partene må jo gjerne ta styringa uansett.
Gjest dings Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Jeg hadde sex med en fyr nylig og er redd for at han ikke synes jeg var bra. vi hadde oss i flere ulike stillinger, og jeg satt oppå han så han kom blant annet. Han ville en gang til etterpå. Og da vi våknet senere var han klar for mer kos... Jeg har ikke så mye erfaring med sex og derfor jeg er litt nervøs, men man hadde vel merka om han syns d var helt forferdlig? Det var han som stort sett hadde styringa da vi holdt på, men en av partene må jo gjerne ta styringa uansett. Han kom. Han ville mer. Du kan slappe helt av
Gjest ts Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Han kom. Han ville mer. Du kan slappe helt av Hehe selv om det ble litt kløning og sånn? Men det er vel kanskje vanlig at det ikke er helt hilarious første gangen med en person. Men sant som du sier; han kom og ville mer kan ikke bety at det var helt på jordet:P
Caramela Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Det er stort sett litt kløning i starten av nye forhold Ikke noe å tenke på! Som tiden går vil dere bli tryggere på hverandre, og sexen blir fantastisk (forhåpentligvis)! Kløner fremdeles jeg når vi prøver ut nye ting, hehe. Sånn er det, det betyr ikke at sexen er dårlig av den grunn. Så lenge du er med på leken og ikke bare ligger der går det greit
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå