Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Hei, jeg håpet at noen kunne hjelpe med å svare på dette: jeg sluttet med p-piller 13.februar og hadde "mensen" etter dette som tok slutt 19. feb. Nå er jeg etter mine beregninger 10 dager forsinket. Jeg har hatt luft i magen, treg mage og ømme brystvorter som jeg vet kan være graviditetstegn. Jeg har tatt to graviditetstester, den siste for to dager siden, men begge har vært negative. Er det mulig at jeg kan være gravid og at jeg har testet det for tidlig?
Gjest ¤bella¤ Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 selvfølgelig kan det være en mulighet for det. Etter man slutter på p-piller kan jo sykusen være i ulage, men det er vanskelig for oss her inne å si noe fra eller til på det da..
Gjest Gjest_lyng_* Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Hei!! selv har jeg gått på p-piller jevnlig i 3 måneder, men det var kun den første månede jeg fikk vanlig blødninger, etter det har det så og si ikke kommet noe! så kjæresten min skal på en liten handlerunde etter jobb stakkars hehe! håpr jo at det kan være noe på gang inn i magen nå, men det kan vel like godt være p-pillene?? eller??
Saeria Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Ja, det kan like godt være kluss etter p-pillene, som det kan være barn på vei. Hos meg tok det noen måneder etter hormonslutt bare for å få eggløsning, og da var det heller ikke snakk om noen regelmessighet på syklusene i forkant. Samtidig har man de som sklir rett inn i normal syklus med eggløsning og det hele, så en test er nok på sin plass, ja. Det er jo bare den som kan gi et sikkert svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå