Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 ....jeg kjenner altså noen ganger (ikke hver gang) noe som "skjer" i eggstokkområdet rundt eggløsning. Dette varer ca en dag kanskje. Da lurer jeg på.... *HAR jeg allererde da hatt eggløsningen når jeg kjenner dette? (sånn at det er egentlig for sent å bli gravid) *eller er det AKKURAT da eggløsningen skjer? (sånn at det er tidsnok å ha sjans for å bli gravide) *ELLER......er det like før egget løsner at dette kjennes... Noen som har hørt noe om dette? Mulig det står noen plass her på forumet fra før....ser jo det står skrevet mye om eggløsninger her... men jeg har lest litt rundt her og ikke funnet svar på akkurat det.. Venter i spenning på svar
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 ja nå ble det litt kluss i overskriften her så jeg.... men spørsmålet mitt kommer rett fram i innlegget :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Med erfaring fra IVF, så har jeg hatt disse smertene når eggposene har blitt veldig store og er klare for å høstes. Så jeg vil tippe at smertene er når de er klare til å slippes, da er eggposen(e) blitt gode og store. Jeg har også EL smerter utenom ivf forsøk, har hatt dette i åresvis, en rar greie egentlig. Smertene er ikkelikt noe annet jeg har kjent.
Gjest Gjesti Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Har selv også erfaring fra IVF og har den samme følelsen som jeg har under eggløsning både før og etter egguthenting.. Dermed ville jeg forsøkt med eggløsningstester så lærer du kroppen din bedre og kjenne og kan kanskje lettere relatere følelsen til et mer eksakt tidspkt. Har lest at man kan like gjerne kjenne noe før, som under, som etter EL...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå