Gjest Papirkurven Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Jeg har en IKEAhylle i ubehandlet tre. Jeg har brukt swiffer, mikrofiberklut med og uten vann og såpe, vanlig klut med og uten vann og såpe og engangsvaskeservietter, men støvet slipper ikke. Tips?
hufsa! Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Jeg har en IKEAhylle i ubehandlet tre. Jeg har brukt swiffer, mikrofiberklut med og uten vann og såpe, vanlig klut med og uten vann og såpe og engangsvaskeservietter, men støvet slipper ikke. Tips? Heia,jeg pleier ta slike ting som er sjure og spyle de i dusjen eller med hageslangen,bare sånn kjapt så det ikke trekker inn i treet.Da får du det vekk.
Gjest Charming Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Jeg har pleid å bruke støvsugeren. Så fort det blir vått synes jeg bare det sitter ENDA bedre fast i treverket.. :O
Gjest Papirkurven Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 vet ikke hva sjure betyr, men jeg tror ikke jeg orker å tømme en sekskjon med tre hyller og demontere den for å få den i dusjen sånn annenhver uke...
hufsa! Skrevet 24. mars 2009 #6 Skrevet 24. mars 2009 vet ikke hva sjure betyr, men jeg tror ikke jeg orker å tømme en sekskjon med tre hyller og demontere den for å få den i dusjen sånn annenhver uke... Nei,det skjønner jeg men regner med den har stått lengre enn ett par uker for å bli sånn? Jeg mente som ett engangstillfellet,så når du får bukt med det værste,så kun vask med fuktig fille,nytter ikke bruke swiffer på sånt.Det gjør det enda verre,alt henger seg jo fast,he he.
Gjest Papirkurven Skrevet 24. mars 2009 #7 Skrevet 24. mars 2009 Nei,det skjønner jeg men regner med den har stått lengre enn ett par uker for å bli sånn? Jeg mente som ett engangstillfellet,så når du får bukt med det værste,så kun vask med fuktig fille,nytter ikke bruke swiffer på sånt.Det gjør det enda verre,alt henger seg jo fast,he he. Nei, den blir sånn hele tiden.
Gjest Gjest_Merete_* Skrevet 24. mars 2009 #8 Skrevet 24. mars 2009 Få de ned, skrubb. Deretter blank oljemaling eller noe så holder de seg fremover.
Gjest Charming Skrevet 24. mars 2009 #9 Skrevet 24. mars 2009 vet ikke hva sjure betyr, men jeg tror ikke jeg orker å tømme en sekskjon med tre hyller og demontere den for å få den i dusjen sånn annenhver uke... Til din info er jeg 99% sikker på hun mente skure - men bommet på j og k knappen som tross alt ligger ved siden av hverandre. Så slapp du lure mer på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå